کد خبر : 1847101 | 16 مهر 1401 ساعت 10:46 | 28.3K بازدید | 2 دیدگاه

شایعه در فرانسه: اوبا در جمع ستاره‌های پی‌اس‌جی؟

به نظر می‌رسد که پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره سابق بارسلونا، قرار نیست در چلسی هم ماندگار باشد.

شایعه در فرانسه: اوبا در جمع ستاره‌های پی‌اس‌جی؟

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ در فاصله تنها شش ماه پس از پیوستن به بارسلونا تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و پیراهن چلسی را به تن کند، تصمیمی که تعجب بسیاری را به همراه داشت.
چلسی این بازیکن اهل گابون را با قراردادی به ارزش 10 میلیون پوند از بارسا به خدمت گرفت تا از شم گلزنی و مهارت‌های او در خط حمله بهره ببرد. او در طول این مدت موفق شد در بازی برابر کریستال پالاس و همچنین پیروزی ارزشمند 0-3 برابر میلان در لیگ قهرمانان گلزنی کند. 
در حالی که به نظر می‌رسد او از شرایط خوبی در این تیم برخوردار است اما حالا نشریه فرانسوی فوت مرکاتو در ادعایی عجیب مدعی شده است که این بازیکن از همین حالا در آستانه جدایی از چلسی قرار دارد. 

1750618
گفته می‌شود که پی اس جی علاقه زیادی به جذب این بازیکن برای فصل آینده دارد و آماده است تا به صورت جدی برای به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام کند. 
از سوی دیگر، منابع نزدیک به اوبامیانگ نیز می‌گویند که پی اس جی همیشه یکی از مقصدهای مورد علاقه او بوده است، خصوصا که سابقه همکاری با کریستوف گالتیه در دوران درخشان حضورش در سنت اتین را نیز داشته و امیدوار است که بتواند بار دیگر با هدایت این مربی فرانسوی به میدان برود. 
این مهاجم 33 ساله حالا باید تا پایان فصل منتظر بماند تا مشخص شود که آیا بحث انتقال او به پاریس به صورت جدی عملی خواهد شد یا خیر. 
 

دیدگاه‌ها