کد خبر : 1847204 | 16 مهر 1401 ساعت 18:00 | 65.2K بازدید | 17 دیدگاه

اولین تماس‌ها با دالوت

مدافع منچستریونایتد تابستان بعد در بارسلونا؟( عکس)

طبق ادعای دیاریو اسپورت، بارسلونا که یک دفاع راست تخصصی ندارد و در این منطقه با مشکل روبرو است، قصد خرید دیوگو دالوت از منچستریونایتد را دارد.

مدافع منچستریونایتد تابستان بعد در بارسلونا؟( عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا همچنان با معضل یک دفاع راست مطمئن روبرو است و در انتقالات تابستانی امسال هم نتوانست دفاع راست جذب کند. ژاوی تا به اینجای فصل از ژول کُنده، رونالد آرائوخو و سرجی روبرتو در این منطقه استفاده کرده ولی معتقد است که برای فصل بعد باید یک دفاع راست بزرگ به خدمت بگیرند. از سال 2016 که دنی آلوس بارسا را ترک کرد، این باشگاه دیگر نتوانسته یک دفاع راست مطمئن داشته باشد. بازگشت آلوس در فصل گذشته هم کمکی نکرد و او دیگر نشانی از بازیکن سال های قبل نداشت.

1751385

امروز اسپورت نوشت که تیم مدیریت ورزشی بارسا روی دیوگو دالوت، مدافع پرتغالی 23 ساله منچستریونایتد، نظر مثبت دارد و حتی تماس های اولیه با مدیر برنامه های او نیز برقرار شده است. ژاوی نیز سبک بازی او را می پسندد. دالوت در تابستان 2018 با نظر ژوزه مورینیو از پورتو به منچستریونایتد پیوست و در فصل جاری توانسته به بازیکن ثابت شیاطین سرخ تبدیل شود و بسیار هم زیر نظر اریک تن‌هاخ خوش درخشیده است. 

1751420

از قرارداد او کمتر از یک سال باقیمانده اما یونایتد می تواند یک‌طرفه قراردادش را تا 2024 تمدید کند. دالوت در 10 بازی فصل جاری دو گل نیز به ثمر رسانده است که برای یک مدافع آمار خوبی است. در تابستان امسال بارسا قصد معاوضه سرجینیو دِست با دالوت را داشت که با مخالفت تن‌هاخ این قضیه منتفی شد ولی بارسا همچنان به جذب این مدافع پرتغالی علاقه‌مند است.

دیدگاه‌ها