کد خبر : 1847252 | 17 مهر 1401 ساعت 00:48 | 13.9K بازدید | 6 دیدگاه

سرمربی جدید به زودی مشخص خواهد شد؛

پایان کار محسن بیاتی‌نیا در خوشه طلایی ساوه

مدیر تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از پایان همکاری با محسن بیاتی‌نیا خبر داد که در آستانه شروع بازی‌های لیگ دسته اول جایگزین مهدی پاشازاده شده بود.

پایان کار محسن بیاتی‌نیا در خوشه طلایی ساوه

به گزارش "ورزش‌سه"، اکبر صغیری مدیر تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با اعلام خبر جدایی محسن بیاتی‌نیا در اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد:طبق توافقی دو طرفه که امروز جناب حسین پرویزی مالک و مدیر عامل باشگاه با آقای محسن بیاتی نیا داشتند تصمیم بر این شد که همکاری ما با ایشان در این مقطع به پایان برسد.
وی افزود: از ایشان بابت زحماتی که تا به امروز کشیدند نهایت تشکر و قدرادانی را دارم؛ امیدوارم در ادامه مسیر فوتبالی خود موفق باشند.
مدیر تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: با توجه به اینکه زمان کمی تا دیدار هفته هشتم باقی مانده است در این دیدار دستیاران آقای بیاتی نیا هدایت تیم را عهده دار خواهند بود. 
صغیری خاطر نشان کرد:چند گزینه برای هدایت تیم داریم که با بررسی برنامه های آن ها سعی می کنیم بهترین تصمیم را بگیریم و پس از پایان هفته هشتم سرمربی جدید خود را معرفی کنیم.
گفتنی است مهدی پاشازاده پیش از شروع مسابقات هدایت خوشه طلایی ساوه را در اختیار داشت ولی در آستانه آغاز مسابقات با توجه به شرایط موجود تصمیم به جدایی گرفت و حالا مدیران باشگاه ساوه‌ای پس از پایان هفته هفتم که با شکست یک بر صفر مقابل دریای بابل همراه شد، با وجود کسب سه پیروزی در هفته‌های چهارم، پنجم و ششم تصمیم به پایان همکاری با بیاتی‌نیا گرفتند. 
تیم فوتبال خوشه طلایی باید خیلی زود آماده دیدار هفته هشتم برابر استقلال ملاثانی در اهواز شود.

دیدگاه‌ها