کد خبر : 1847321 | 17 مهر 1401 ساعت 13:45 | 77.2K بازدید | 22 دیدگاه

تنش در تمرین یونایتد: سرت به کار خودت باشد!

تمرینات منچستریونایتد پس از شکست برابر منچسترسیتی لحظات پر تنشی را شاهد بوده است.

تنش در تمرین یونایتد: سرت به کار خودت باشد!

به گزارش "ورزش سه"، ناراحتی و عصبانیت بازیکنان منچستریونایتد از شکست برابر رقیب همشهری در دربی منچستر به خوبی از رفتار و زبان بدن این بازیکنان مشخص بود. 
آنها در حالی هفته گذشته به مصاف سیتی رفتند که چهار پیروزی متوالی به دست آورده و امیدوار بودند که پس از مدت‌ها بتوانند برابر این رقیب قدیمی به پیروزی برسند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و آنها شکست سنگین 3-6 را متحمل شدند. 
اریک تن‌هاخ تصمیم گرفت که از سبک خاص خودش برای تحلیل این بازی استفاده کند و در جلسه تمرینی که 24 ساعت پس از این شکست برگزار شد از بازیکنانش خواست که هر کدام ایراداتی که از خودشان و دیگران در جریان بازی دیدند مطرح کنند. 
این تصمیم در حالی که گرفته شد که بازیکنان یونایتد در چند فصل اخیر معمولا تاکتیک‌های سرمربی را مقصر اصلی شکست‌ها می‌دانستند و مسئولیت اشتباهات‌شان را نمی‌‍پذیرفتند. 

1743405
تن‌هاخ در جریان این تمرین به تک تک بازیکنان فرصت صحبت داد تا بتوانند نظرشان را به طور کامل مطرح کنند. اسکات مک تومینای و لیساندرو مارتینز دو بازیکنی بودند که بیشتر و جسورانه‌تر از همه صحبت کردند. 
در حالی که شرایط خوب پیش می‌رفت و مشکلات به درستی مطرح می‌شد، یکی از بازیکنان یونایتد از انتقادی که از او شد چندان خوشش نیامد و خطاب به هم تیمی‌اش گفت که بهتر است روی بازی مسخره خودش تمرکز کند!
تن‌هاخ فورا روی این مسئله دخالت کرد و سعی کرد شرایط را آرام کند اما این موضوع چندان باعث ناراحتی او نشد چون به نظرش نشانگر میزان اشتیاق بازیکنان بود.  

 

دیدگاه‌ها