کد خبر : 1847477 | 18 مهر 1401 ساعت 13:21 | 29.9K بازدید | 4 دیدگاه

به خاطر مشکل قلبی: خداحافظی ستاره 24 ساله برایتون

باشگاه برایتون تایید کرد که انوک اموپو، ستاره جوان این تیم، به دلیل مشکل قلبی مجبور به خداحافظی از دنیای فوتبال شده است.

به خاطر مشکل قلبی: خداحافظی ستاره 24 ساله برایتون

به گزارش "ورزش سه"، اموپو در تابستان 2021 از ردبول به برایتون رفت و 27 بازی با پیراهن این تیم انجام داد و سه گل نیز به ثمر رساند. 
این بازیکن در وقفه دیدارهای ملی گذشته برای اضافه شدن به اردوی تیم ملی زامبیا در پرواز بود که متوجه شد حال خوبی ندارد و پیش از بازگشت به جمع بازیکنان برایتون در بیمارستان بستری شد. 
او پس از بازگشت نیز به دقت از سوی تیم پزشکی برایتون تحت نظارت قرار گرفت و آزمایش‌های بسیاری روی او انجام شد تا مشخص شود که به مشکل جدی قلبی دچار شده است و ادامه حضورش در مستطیل سبز بسیار دشوار است. 

1751928
تونی بلوم، رییس باشگاه برایتون، در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه در این باره اظهار داشت:« همه ما واقعا برای انوک ناراحت هستیم. او و خانواده‌اش چند هفته دشوار و ناراحت‌کننده را سپری کردند و در حالی که ما خوشحالیم که او از آن دوران عبور کرد اما از این که فرصت بازی کردن چنین استعدادی به این شکل محدود شد ناراحت هستیم. به عنوان یک باشگاه تمامی عشق، حمایت و کمک ما همراه او خواهد بود تا بتواند به سلامت از این شرایط عبور کند و برای مرحله بعدی زندگی‌اش تصمیم بگیرد.»
روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، نیز در این باره گفت:« من بسیار برای انوک متاسفم. پیش از آن که به این تیم بیایم بازیکنان را بررسی کردم و او بازیکنی بود که هیجان بسیاری برای کار با او داشتم. ما هر کاری برای کمک به او انجام خواهیم داد.»
 

دیدگاه‌ها