کد خبر : 1847503 | 18 مهر 1401 ساعت 14:32 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

خلیل آزمون این ارتباط را تکذیب کرد

مدیربرنامه‌های سردار تغییر نکرده است

یک اشتباه در ترجمه متن روس در خبر مربوط به سردار آزمون با واکنش پدر وی مواجه شد.

مدیربرنامه‌های سردار تغییر نکرده است

به گزارش ورزش سه، در پی انتشار نقل قولی از فردی به نام آنتوان اسمیرنوف با عنوان مدیربرنامه‌های سردار آزمون، خلیل آزمون پدر سردار به خبرنگار ورزش سه گفت که چنین فردی به عنوان مدیربرنامه، قراردادی با ستاره ایرانی تیم بایرلورکوزن ندارد‌.

رسانه‌های ایرانی امروز این مصاحبه را به نقل از وی منتشر کرده بودند درحالیکه او مدیربرنامه‌های آندره لونف گلر روس لورکوزن است و نه سردار. حالا خلیل آزمون پدر سردار در این باره می‌گوید: درباره موضوع سلامتی سردار من صحبت خاصی ندارم و این مسئله‌ای است که باید پزشکان درباره آن نظر بدهند اما در مورد ارتباط کاری پسرم با این فرد، تاکید می‌کنم که ارتباط حقوقی و کاری بین ما برقرار نیست و ظاهرا در ترجمه این متن اشتباهی صورت گرفته است.

سردار پس از مصدومیت و کشیدگی در حین گرم کردن در بازی پورتو، در حال تمرین زیر نظر کادر پزشکی بایرلورکوزن است تا هر چه سریع‌تر خود را آماده رقابت و مسابقه کند و حتی این احتمال وجود دارد که او کمی زودتر از زمان مدنظر، به شرایط سلامتی بازگردد.

با توجه به اهمیت و نقش کلیدی آزمون در ترکیب تیم ملی، کادر فنی تیم‌ ملی نیز به صورت نزدیک مسائل مربوط به ریکاوری او را رصد می‌کنند و همکاری تنگاتنگی بین آنها و گروه پزشکی باشگاه لورکوزن وجود دارد.

لورکوزن این هفته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بدون سردار در دیدار برگشت در خانه، میزبان پورتو خواهد بود. آنها با سرمربی جدید امیدوار به جبران شکست بازی رفت هستند بازی که در غیاب سردار که قصد داشت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین بشود با باخت بایر همراه شد.

دیدگاه‌ها