کد خبر : 1847506 | 18 مهر 1401 ساعت 14:51 | 4.5K بازدید | 10 دیدگاه

امیدوارم داوری در جدال استقلال عادلانه باشد

حدادی‌فر: ذوب آهن به شکست نخوردن عادت کرده

هافبک اسبق ذوب آهن و مربی کنونی این باشگاه امیدوار است تیمش با ارائه نمایشی با برنامه در جدال با استقلال به اهداف خود دست یابد.

حدادی‌فر: ذوب آهن به شکست نخوردن عادت کرده

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی‌فر که اکنون به عنوان یکی از اعضای فنی در کادر مهدی تارتار حضور دارد، از آمادگی تیمش برای جدال با استقلال بعد از تساوی این هفته مقابل نساجی مازندران خبر می‌دهد: این روزها با توجه به اتفاقاتی که در 2-3 هفته اخیر رخ داده توجه مردم به فوتبال کم شده است و این روی کیفیت بازی ها و تیم‌ها هم تاثیر گذاشته است. شرایط تیم ما خوب است و بعد از بازی که با نساجی داشتیم تمرینات را پیگیری می‌کنیم و آماده بازی حساس با استقلال می‌شویم و امید زیادی داریم که در این بازی دشوار و سخت به برتری دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به تساوی مقابل نساجی گفت: بازی سختی داشتیم و نساجی هم تیم خیلی خوبی است. می‌دانستیم کار دشواری در پیش داریم. در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و عملکرد خوبی داشتیم و برای دقایقی هم بازی از دست ما خارج شد. فکر می‌کنم شایستگی این را داشتیم که در این دیدار به هر سه امتیاز دست پیدا کنیم ولی متاسفانه از فرصت ها به خوبی استفاده نکردیم و در نهایت نتیجه تساوی حاصل شد.

مربی ذوب آهن در رابطه با وضعیت داوری بازی با نساجی که مورد اعتراض دو تیم بود، گفت: من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم ولی به عنوان کسی که سال‌ها فوتبال بازی کرده است با اطمینان می‌گویم گل تیم ما در این بازی سالم بود، هرکسی با بازبینی صحنه گل فکر می‌کنم این موضوع را تایید کند، تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود ولی در سایر موارد باید کارشناسان نظر بدهند و نمی‌دانم چه بگویم.

حدادی‌فر درباره انتقاداتی که نسبت به تساوی‌های پرتعداد ذوب آهن صورت گرفته گفت: در خیلی از این بازی‌ها ما شایسته پیروزی بودیم و ضمن اینکه بازی های سختی هم داشتیم. این که تیم ما به نباختن عادت کرده هم اتفاق خوبی است و امیدوارم هرچه زودتر روی نوار برد بیافتیم. هر مربی سبک کاری خودش را دارد و نمی‌شود ایرادی در این زمینه گرفت ولی آمار و ارقام فکر نمی‌کنم این را نشان دهد که ما نسبت به سایر تیم های لیگ و نسبت به متوسط لیگ دفاعی تر باشیم.

مربی ذوب آهن در رابطه با تقابل حساس این هفته با استقلال گفت: بازی سختی داریم، استقلال از تیم های خوب و پرمهره لیگ و مدعی قهرمانی است ولی خب ما هم تیم خوبی هستیم و این را نشان دادیم. در این بازی هم برای برد به زمین می‌رویم. قبلاً سابقه داشته که وقتی داوری یک بازی خیلی پر حرف و حدیث می‌شود و یک تیم اعتراض زیادی به این موضوع دارد هفته بعد به اصطلاح تلاش می‌شود که برای این تیم جبران شود. داوران فوتبال ما قشر شریفی هستند و امیدوارم تیم ما از این جهت آسیب نبیند و سعی اینکه برای استقلال بخواهند در این بازی جبران کنند وجود نداشته باشد.

دیدگاه‌ها