کد خبر : 1847571 | 19 مهر 1401 ساعت 09:41 | 38.4K بازدید | 24 دیدگاه

دیدی هامان:

دوران کلوپ در لیورپول رو به پایان است

دیدی هامان، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که فشارها بر یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم بیش از پیش افزایش یافته است.

دوران کلوپ در لیورپول رو به پایان است

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر آرسنال در رقابت‌های هفت دهم لیگ برتر انگلیس باعث شد که شرایط لیورپول بیش از پیش بحرانی شود. 
این تیم حالا با کسب تنها 10 امتیاز از هشت بازی در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و اثری از پیشرفت و بهبود شرایط نیز در عملکرد بازیکنان این تیم دیده نمی‌شود و همین موضوع کار را بیش از پیش برای آنها دشوار کرده است. 
فاصله این تیم با آرسنال در صدر جدول به 14 امتیاز رسیده که شاید غیر قابل جبران به نظر برسد و فشارها روی کلوپ هر روز بیشتر از قبل افزایش پیدا می‌کند. 
هامان که پیش از این در فاصله سال‌های 1999 تا  2006 در لیورپول حضور داشت و 191 بازی با پیراهن این تیم انجام داد معتقد است که این شاید پایان یک دوره برای لیورپول با حضور کلوپ به حساب بیاید. 

1749350

او در این باره به تاک اسپورت گفت:« من فکر می‌کنم ما در مقطعی بالاخره باید این بحث را درباره سرمربی داشته باشیم و فکر می‌کنم حالا دیگر می‌توانیم بگوییم که دوران کلوپ در لیورپول به پایان رسیده است. او گفت که هنوز فکر می‌کند مربی درستی برای هدایت این تیم است اما شواهد چیز دیگری را نشان می‌دهد.»
این ستاره سابق لیورپول با اشاره به اتفاقات رخ داده در دیدارهای اخیر اظهار داشت:« ما شاهد اتفاقاتی هستیم که پیش از این ندیده بودیم. برای مثال جوردن هندرسون زمانی که قرار بود تعویض شود دوست نداشت بازوبند را باز کند و از زمین بیرون برود و سرش را تکان می‌داد. این چیزی است که در پنج سال اخیر شاهد آن نبودیم و نشانه مهمی برای هواداران و حتی سرمربی است.»
 

دیدگاه‌ها