کد خبر : 1847813 | 20 مهر 1401 ساعت 16:34 | 7.5K بازدید | 3 دیدگاه

رکورد ذوب‌آهن انگیزه ویژه استقلال در فولادشهر

شاگردان ساپینتو در شرایطی روز جمعه به دیدار ذوب‌آهن می‌روند که برای پاره‌کردن نوار نباختن‌های حریف کار سختی دارند.

رکورد ذوب‌آهن انگیزه ویژه استقلال در فولادشهر

به گزارش "ورزش سه" استقلالی‌ها در اولین سفر فصل جدید به اصفهان، روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر میهمان ذوب‌آهن اصفهان خواهند بود. این دیدار برای آبی‌های تهران به دلیل هم‌امتیازی با دو تیم گل‌گهر و پرسپولیس در صدر جدول اهمیت بسیار بالایی دارد و به همان اندازه، سختی‌های خاص خودش را دارد.
تیم چغر مهدی تارتار در طول فصل جاری هرگز با شکست مواجه نشده و در هشت بازی گذشته خودش برابر تیم‌های قدرتمندی چون پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان نباخته و اگر بدشانس نبود، حتی مقابل تراکتور هم به پیروزی می‌رسید.
از میانه‌های فصل گذشته بود که در لابه‌لای مصاحبه‌های اعضای حریفان استقلال، یک جمله مداوم تکرار می‌شد:" می‌خواهیم اولین باخت فصل استقلال را رقم بزنیم." هدفی که توسط هیچ یک از تیم‌ها تحقق پیدا نکرد تا در نهایت تیم مجیدی با یک رکورد جاودانه قهرمان ایران شود. حالا ورق برگشته و استقلال در همان هفته اول لیگ مقابل هم‌شهری ذوب‌آهن شکست خورد تا دیگر فشار روانی این موضوع را به دوش نکشد. در طرف مقابل اما ذوب‌آهن با وجود کسب تنها یک پیروزی، هنوز در لیگ امسال شکست نخورده و همین موضوع استقلالی‌ها را مصمم می‌کند هدفی را که همه تیم‌ها در فصل گذشته برای خودشان دنبال می‌کردند، روز جمعه مقابل ذوب‌آهن در تیرراس قرار دهند.
از این رو، پیروزی استقلال برابر ذوب‌آهن می‌تواند برای این تیم یک نتیجه دو سر برد باشد؛ از یک طرف با این سه امتیاز حضور در صدر جدول را تداوم می‌بخشد و از طرف دیگر رکورد ذوبی‌ها که با مصاحبه‌هایشان پیرامون نگرانی از داوری بازی روز جمعه در چند روز اخیر تا حدودی روی اعصاب استقلالی‌ها رفتند را هم خراب می‌کنند.

دیدگاه‌ها