کد خبر : 1847857 | 20 مهر 1401 ساعت 19:22 | 12.1K بازدید | 7 دیدگاه

کارت قرمز برایم کافی بود؛

صادقی: مقابل استقلال برد می‌خواهیم

صادق صادقی در مورد محرومیتش که به نظرش سخت‌گیرانه بوده، توضیحاتی می‌دهد.

صادقی: مقابل استقلال برد می‌خواهیم

به گزارش “ورزش سه”، صادق صادقی که در دیدار با مس کرمان اخراج شد به دلیل حکم‌ کمیته انضباطی، دیدار با نساجی را نیز از دست داد. وی در مورد تساوی ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: من در این بازی به خاطر حکم کمیته انضباطی و در بازی قبل با پیکان محروم بودم ولی خدا را شکر از بازی با استقلال محروم نیستم! دیدار با نساجی در کل خوب بود و شانس بیشتری نسبت به تیم حریف داشتیم و‌ آن ها موقعیتی ایجاد نکردند. اگر شانس همراه ما بود برنده بازی می شدیم.

او در مورد یک جلسه محرومیت انضباطی و ۲۰ میلیون‌ تومان جریمه ادامه داد: یک‌ روز قبل از بازی حکمی مبنی بر محرومیت من ابلاغ شد. نمی دانم آقای حاج ملک در گزارشش چه نوشته بود. من مشت زدم ولی نه به شدتی که اینگونه محروم ‌شوم‌، همان کارت قرمز کافی بود.

این بازیکن در مورد صحبت های تارتار مبنی بر آسیب ذوب آهن از سمت داوری عنوان کرد: در چند سال اخیر ذوب آهن از داوری آسیب دیده و‌ کلا قضاوت‌ها آنطور که باید نیست. بازیکن هم اشتباه می کند ولی اشتباهات در داوری زیاد شده. در همان بازی با مس‌ کرمان اگر داور در ابتدا بازیکن حریف را اخراج می کرد این صدمات بزرگ به تیم ما وارد نمی شد.

وی در مورد عدم باخت ذوب در هشت هفته اخیر گفت: این نباختن ها خوب است و تیم شخصیت می گیرد. امیدوارم بردهایمان را بیشتر کنیم تا رتبه ما در جدول بهتر شود.

صادقی در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال افزود: استقلال تیم بزرگی است و پارسال هم بدون شکست قهرمان شد. تا الان نباخته ایم و امیدوارم همین روند را حفظ کنیم؛ شکست دادن استقلال دور از دسترس نیست و هر نتیجه ای ممکن است رقم بخورد.

دیدگاه‌ها