کد خبر : 1847858 | 20 مهر 1401 ساعت 19:19 | 66.7K بازدید | 13 دیدگاه

آل‌کثیر: آنقدر گل می‌زنم تا آقای گل شوم

مهاجم فجرسپاسی شیراز می‌گوید هدف او آقای گلی لیگ یک خواهد بود.

آل‌کثیر: آنقدر گل می‌زنم تا آقای گل شوم

به گزارش ورزش سه، فجرسپاسی شیراز روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ آزادگان برابر امید وحدت مشهد قرار گرفت و با یازده گل این تیم را شکست داد.‌ علی آل‌کثیر، مهاجم تیم فجر درباره این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود و خداراشکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. انشالله در ادامه لیگ هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و به روند خوب خودمان ادامه بدهیم.

او در خصوص به ثمر رساندن یازده گل توسط فجر عنوان کرد: این نتیجه، حاصل کار گروهی و تاکتیکی همه بازیکنان بود که به ثمر نشست. نیمه اول توانستیم پنج گل بزنیم و در نیمه دوم هم دیگر آنها هم خسته شدند و نمی‌توانستند بازی کنند؛ حریف یک روز قبل از بازی با ما هم بازی کرده بود و ما هم هر تاکتیکی را که تمرین کرده بودیم، در زمین پیاده کردیم.

آل‌کثیر که چهار گل از یازده گل تیمش را وارد دروازه حریف کرده بود درباره هدف خودش در لیگ آزادگان گفت: من به لیگ یک آمدم که آقای گل شوم و البته دوست دارم به تیمم هم کمک کنم تا به به جایگاه واقعی خودش برگردد.

او در مورد کیفیت مسابقات لیگ دسته اول توضیح داد: لیگ یک تفاوت چندانی با لیگ برتر ندارد و تنها تفاوتش همان اسمش است.

او در پایان درباره کار کردن با مهدی رجب‌زاده بیان کرد: من از آن دسته بازیکنانی هستم که دوست دارم با سرمربی‌ای کار کنم که مهاجم بوده است؛ آقای رجب‌زاده بلد است که باید با مهاجم چطور کار کند. او فوتبالیست بزرگی بوده و کار کردن با او لذت‌بخش است.

دیدگاه‌ها