کد خبر : 1848143 | 22 مهر 1401 ساعت 15:59 | 13.9K بازدید | 5 دیدگاه

یک لحظه به آینده فکر نمی‌کنم:

گواردیولا: لیورپول هنوز مدعی قهرمانی است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، تاکید کرد لیورپول همچنان مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.

گواردیولا: لیورپول هنوز مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که فصل را بسیار خوب شروع کرده و مانند سال های گذشته هم در لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان مدعی است، روز یکشنبه و در دیداری حساس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت. پپ گواردیولا، سرمربی باتجربه منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد هنوز اوایل فصل بوده و تیمی مانند لیورپول می تواند به جمع مدعیان اضافه شود.

برنامه شلوغ مسابقات منچسترسیتی: "بازی های زیادی تا پیش از جام جهانی در پیش داریم و البته نمی توانیم فراموش کنیم که فصل گذشته نیز همین اتفاق برای منچسترسیتی رخ داد. بازیکنانم احساس خوبی دارند و برای دیدار روز یکشنبه برابر لیورپول آماده هستند. همانطور که می دانید و من را می شناسید، حتی یک لحظه به آینده فکر نمی کنم.

1742291

دو یا سه هفته  به جام جهانی باقی مانده و در حال حاضر برنامه بازی های سیتی برایم مهم ترین مسئله است. در حال حاضر نیز کایل واکر، جان استونز و کالوین فیلیپس هنوز شرایط بازی کردن نداشته و در دیدار این هفته به میدان نخواهند رفت. بازیکنان در حال ریکاروی هستند. ارلینگ هالند نتوانست در تمام بازی های فصل گذشته بازی کند و برناردو سیلوا نیز خسته بود، اما حالا آنها احساس خوبی داشته و برای دیدار یکشنبه آماده هستند."

برتری 1-7 لیورپول برابر رنجرز در لیگ قهرمانان و شرایط رقیب: "بازیکنانی مانند محمد صلاح حتی اگر در بهترین حالت خود نباشند، کیفیت بالایی داشته و می توانند گل های زیادی به ثمر برسانند. لیورپول تیم خیلی خوبی بوده و آنها در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان هفت گل به ثمر رساندند. ما بارها مقابل لیورپول و محمد صلاح بازی کرده و می دانیم که آنها چه تیم بزرگی هستند.

آنها همیشه خیلی خوب بوده اند و من از کیفیت بالای این تیم مطلع هستم. اگر 10 بازی تا پایان فصل باقی مانده بود به خودم می گفتم فکر نمی کنم آنها بتوانند به ما در جدول برسند. اما در اوایل فصل هستیم و هنوز رخ دادن هر چیزی ممکن است. لیورپول هنوز در لیگ برتر رقیب ما محسوب می شود. قطعا کار و خاص ویژه ای برای دیدار با این تیم نخواهم کرد و ما باید خودمان را با شرایط هر مسابقه ای وفق دهیم. لیورپول همیشه بزرگ ترین تهدید برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر برای منچسترسیتی بوده و این اتفاق باز هم تکرار خواهد شد."

1738736

ثبات سیتی در سال های اخیر: "این موضوع بزرگ ترین دستاورد ما در قالب یک تیم در این مدت بوده، اما می دانم که همه چیز می تواند خیلی زود برای ما تغییر کند. دو ماه پیش لیورپول برای یک افتخار بزرگ و تاریخی در فوتبال انگلیس مبارزه می کرد. من همیشه از لیورپول انتظار بهترین عملکرد را دارم و بازی مقابل این تیم را اینگونه تحلیل می کنم."

درخشش ارلینگ هالند در ترکیب سیتی: "نمی دانم او تحولی در مهاجمان ایجاد کرده یا نه، هالند به عنوان یک بازیکن، با حرکت، ریتم و پتانسیلی که دارد بسیار خوب ظاهر شده است. او یکی از بهترین های فصل تا امروز بوده و در این رابطه تردیدی وجود ندارد. من نمی دانم اگر به عنوان مثال هری کین در این فصل برای منچسترسیتی بازی می کرد چه اتفاقی رخ می داد و حتما آلن شیرر در این خصوص بهتر از من می داند."

بازی کردن در ورزشگاه آنفیلد: "شما باید آنجا با حداکثر توان خود بازی کرده  و به خصوص وقتی توپ را در اختیار ندارید باید در بالاترین سطح ظاهر شوید. برای توپ های دوم تلاش کنید. ما در سال های اخیر در ورزشگاه آنفیلد هم پیروز شده و هم شکست خورده ایم و البته ما همیشه شخصیت خود را نشان داده ایم. بازی در آنفیلد همیشه دشوار است و از زمانی که من اینجا بودم همیشه یک مسابقه خاص بوده است."

1745956

دیدگاه‌ها