کد خبر : 1848150 | 22 مهر 1401 ساعت 16:49 | 12.1K بازدید | 4 دیدگاه

گراهام پاتر: ساده‌لوح نیستم و هیجان‌زده نخواهم شد

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از هفته های ابتدایی حضورش در این باشگاه رضایت دارد.

گراهام پاتر: ساده‌لوح نیستم و هیجان‌زده نخواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، دو پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان برابر میلان شرایط چلسی را بهبود بخشیده و این تیم در لیگ برتر نیز خود را به جمع چهار تیم بالای جدول رسانده است. گراهام پاتر که در این مدت کوتاه نتایج خوبی با چلسی گرفته، در آستانه دیدار برابر استون ویلا تاکید کرد تیمش همچنان در هفته های آتی جای پیشرفت دارد.

عملکرد چلسی در هفته های اخیر: "از بیرون به نظر می رسد نتایج خوب هستند، اما شما همیشه می توانید شرایط را بهبود ببخشید. نتایج اخیر شروعی رویایی را رقم زده و بسیاری از مواد به سرعت در حال تغییر هستند. ما شروع به ساخت یک رابطه خوب با تیم کرده ایم. کاهش سر و صدا اطراف چلسی؟ من ساده لوح نیستم و می دانم در آینده در مواقعی این مسائل نیز وجود خواهد داشت.

1745291

وقتی نیز که شرایط خیلی مثبت است من خیلی هیجان زده نمی شوم و این بخشی از کار است. حاشیه امنیت در لیگ برتر بسیار کم است و من مطمئن هستم که استیون جرارد می خواهد نتایج تیمش را بهبود بخشد. ما باید مطمئن شویم که برای این چالش آماده هستیم."

تجربه هدایت چلسی در چند هفته اول: "شرایط واقعا خوب بوده است. بازیکنانی صادق، مسئولیت پذیر، جاه طلب و مصمم در اختیار دارم که می خواهند عملکرد خوبی داشته باشند و اوضاع تا اینجا که خیلی خوب بوده است. این شغل از هیچ لحاظ ساده نیست، اما ما تاکنون اوضاع را به خوبی مدیریت کرده‌ایم."

شرایط مصدومیت انگولو کانته: "با توجه به سابقه این بازیکن، اتفاقاتی رخ داده که نگران کننده است. در آخرین مرحله ریکاوری کانته مشکل دوباره ای رخ داد که نگران کننده بود. ما باید تلاش کنیم تا او را به آمادگی کامل برگردانیم و از فوتبال این بازیکن لذت ببریم. من در موقعیتی نیستم که بتوانم پیش بینی کنم که در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد. وظیفه ما پیش بینی شرایط به صورت بازی به بازی است و گرچه این روند خسته کننده به نظر می رسد، اما یک واقعیت برای ماست."

دیدگاه‌ها