کد خبر : 1848214 | 22 مهر 1401 ساعت 21:11 | 53.6K بازدید | 11 دیدگاه

امیدوارم اشتباهات داوری سهوی باشد

رضاوند و واکنش به لقب آرش ماکلله

هافبک استقلال می‌گوید در نیمه اول روی او در محوطه جریمه خطای پنالتی رخ داده است.

رضاوند و واکنش به لقب آرش ماکلله

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند بعد از برتری یک بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد: بازی خیلی سختی بود. ذوب‌آهن تیم خوبی است که از سپاهان و پرسپولیس امتیاز گرفته بود. این تیم 5 دفاعه بازی و کار را برای همه سخت می‌کند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش ادامه داد: خطایی که روی من اتفاق افتاد با نظر همه کارشناسان پنالتی بود. همین تک موقعیت‌هاست که  گره بازی را باز می‌کند. به تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن باید زود گل زد تا فضا باز شود. امیدوارم اتفاقات داوری سهوی باشد. از آنها خواهش می‌کنم که یک مقدار بیشتر دقت کنند و امیدوارم هرچه جلوتر می‌رود اشتباهات کمتر شود.

هافبک استقلال درباره کار کردن با ریکاردو ساپینتو بیان کرد: ساپینتو مربی بزرگی بوده و جاهای بزرگی کار کرده است. تمرینات او واقعاً عالی و فوق‌العاده است و همه می‌بینند که روند تیم ما بهتر می‌شود. امیدوارم در کنار هم آخر فصل یک نتیجه خوب بگیریم تا هواداران خوشحال شوند.

رضاوند در واکنش به لقب «ماکلله» که نکونام سرمربی فولاد به او داده بود، افزود: نکونام مربی بزرگی است و به من لطف دارد. او در پیشرفت من خیلی تاثیرگذار بوده و مدیون او هستم. بابت 3،4 ماهی که در فولاد بودم خیلی به من کمک کرد و امیدوارم هرجا هستند موفق باشند.

ویدئو: 262138

دیدگاه‌ها