کد خبر : 1848233 | 23 مهر 1401 ساعت 09:58 | 14.5K بازدید | 7 دیدگاه

دی‌بروینه: انتظار این موفقیت را از آرتتا داشتم

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از تماشای موفقیت میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال شگفت‌زده نشده است.

دی‌بروینه: انتظار این موفقیت را از آرتتا داشتم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را طوفانی آغاز کرد و تا به حال موفق شده است پس از گذشت یازده هفته از این مسابقات همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشد. 
آرتتا در حالی موفق به انجام این کار شده است که منچسترسیتی نیز مانند چند فصل گذشته و این بار با درخشش ارلینگ هالند در نوک خط حمله‌اش به دنبال این است که از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها دفاع کند. 
دی‌بروینه که پیش از این سابقه همکاری با این مربی اسپانیایی در زمان حضورش روی نیمکت سیتی به عنوان دستیار پپ گواردیولا را داشته است، از عملکرد او در ورزشگاه امارات تمجید کرد. 

1746340
او در پاسخ به این سوال که آیا درخشش آرسنال تحت هدایت آرتتا باعث شگفتی او شده است به اسکای اسپورت گفت:« نه، نه واقعا. مشخصا من شباهت‌های بسیاری با سبک بازی خودمان می‌بینم اما سبک او همیشه همین بوده است. وقتی او از زمین بازی خداحافظی کرد، این فرصت را داشت که به سیتی بیاید و این کلاس آموزشی خوبی برای او بود و ما هم سال‌های بسیار خوبی کنار هم داشتیم.»
این ملی‌پوش بلژیکی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در این مربی اضافه کرد:«من شاهد تکامل میکل از زمان حضورش در سیتی تا سه سال بعد که ما را ترک کرد بودم. او در ابتدا سعی داشت با شرایط سازگار شود اما پس از آن بیشتر و بیشتر در این نقش جا افتاد. ما همچنان بلندپروازی او را دیدیم. من برای او خوشحالم. آنها فوتبال بسیار بسیار خوبی بازی می‌کنند.»
 

دیدگاه‌ها