کد خبر : 1848379 | 23 مهر 1401 ساعت 19:40 | 24.7K بازدید | 5 دیدگاه

آرتتا: هیچ ورزشگاهی جو اِلند رود را ندارد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش با لیدز می‌گوید با جو فوق‌العاده ورزشگاه خانگی لیدز، الند رود، آشنا است.

آرتتا: هیچ ورزشگاهی جو اِلند رود را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر انگلیس است روز پنج‌شنبه صدرنشینی خود در لیگ اروپا را هم تثبیت کرد تا بهترین شرایط ممکن را تجربه کند. شاید در شروع فصل هیچ‌یک از هواداران توپچی‌ها انتظار نداشتند تیم‌شان در هفته‌های اولیه تا این حد عالی باشد.

شاگردان میکل آرتتا فردا در هفته یازدهم لیگ برتر به لیدز می‌روند تا یک بازی خارج از خانه مقابل این تیم برگزار کنند. آرسنالی‌ها اگر می‌خواهند خیال‌شان بابت صدرنشینی راحت باشد و صدر را به منچسترسیتی واگذار نکنند باید از این بازی با سه امتیاز به خانه برگردند.

1753505

آرتتا در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:" ما از جو ورزشگاه الند رود اطلاع دقیق داریم. پارسال که با آنها در این ورزشگاه بازی کردیم واقعا فوق‌العاده بود. با اینکه 3-0 جلو افتاده بودیم ولی جمعیت آن چنان از تیم‌شان حمایت می‌کردند که در تمام عمرم ندیده بودم. در این فصل هم چند بازی‌شان را تماشا کرده‌ام. حتی از پشت تلویزیون هم می‌شود صدای کرکننده سکوها را شنید و حدس زد که جو وحشتناکی داخل استادیوم برای حریف درست کرده‌اند.

با حضور جسی مارش روی نیمکت لیدز و بازی‌هایی که تا کنون انجام داده‌اند شکی وجود ندارد که فردا با یک تیم خیلی خوب و سرسخت روبه‌رو هستیم. تیمی دینامیک که از کوچکترین فضایی برای حمله کردن استفاده می‌کند. لیدز شباهت‌هایی به تیم مارچلو بیلسا دارد ولی هر مربی سبک خاص خودش را دارد و تغییراتی که جسی مارش به‌وجود آورده واقعا فوق‌العاده است.

درباره گابریل ژسوس واقعا نمی‌دانم که بازی خواهد کرد یا نه. بعد از بازی با لیورپول گابی احساس ناراحتی می‌‌کرد و برای همین تصمیم گرفتیم او را به نروژ نبریم. فردا صبح فهرست نهایی را انتخاب خواهم کرد".

دیدگاه‌ها