کد خبر : 1848319 | 23 مهر 1401 ساعت 15:13 | 42.9K بازدید | 9 دیدگاه

دیاباته حسرت مازیار زارع را بیشتر خواهد کرد؟

یحیی گل محمدی در حال آماده سازی دومین مهاجم خارجی تیمش است تا او را نیز برای تقویت خط هجومی تیمش به کار گیرد.

دیاباته حسرت مازیار زارع را بیشتر خواهد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جذب یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس بنا به خواسته یحیی گل محمدی در جستجوی دومین مهاجم خارجی مدنظر کادرفنی نیز بود که در نهایت با شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال و آقای گل این تیم در فصل بیستم به توافق دست یافت.

در شرایطی که یحیی گل محمدی پیش از این انتقال نسبت به مصدومیت مهاجم اهل مالی ابراز نگرانی کرده بود، او پیش از رونمایی رسمی در ترکیب این تیم و در جریان تعطیلی لیگ به واسطه اردوی تیم ملی در اتریش با مصدومیت مواجه شد. با این حال با پشت سر گذاشتن دوره درمانی، این بازیکن در جدال این هفته تیمش برابر مس رفسنجان برای دقایقی به زمین آمد تا در شرایط مسابقه قرار گیرد.

اکنون به نظر می‌رسد به واسطه تمرینات آماده سازی و حضور در جدال تدارکاتی مقابل پیکان، شیخ دیاباته از نظر آمادگی بدنی به شرایط مدنظر کادرفنی نزدیک‌تر شده و احتمالا برابر ملوان فرصت بیشتری داشته باشد. دیاباته در شرایطی احتمالا برابر ملوان قرار خواهد گرفت که مازیار زارع پیش از این در انتقاد به ضعف خط تهاجمی تیمش مدعی شده بود که آنها در تلاش برای جذب این بازیکن بودند که او در نهایت با رد این پیشنهاد، راهی پرسپولیس شده است.

باید دید مهاجم موردعلاقه مازیار زارع در این جدال حساس و در استادیوم سیروس قایقران از سوی یحیی گل محمدی فرصت بیشتری به دست خواهد آورد و آیا موفق خواهد شد اولین گل خود را با پیراهن سرخپوشان به ثمر برساند یا خیر.

1753408
1753409

دیدگاه‌ها