کد خبر : 1848391 | 23 مهر 1401 ساعت 20:41 | 22.2K بازدید | 6 دیدگاه

پاسخ کاسمیرو به منتقدان: از تن‌هاخ کاملا راضی‌ام

با وجود انتقادهای تعدادی از ستاره‌های سابق منچستریونایتد از تن‌هاخ به خاطر بی‌اعتنایی به کاسمیرو، او می‌‌گوید از شرایط خود در این تیم و از سرمربی‌اش کاملا راضی است.

پاسخ کاسمیرو به منتقدان: از تن‌هاخ کاملا راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته چندین نفر از ستاره‌های سابق منچستریونایتد با انتقاد از اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، بابت رفتار او با کاسمیرو معتقد بودند این ستاره برزیلی نباید به نیمکت‌نشین صرف تبدیل شود.

کاسمیرو که امسال تابستان به عنوان یکی از بمب‌های خبری نقل و انتقالات یونایتد به این تیم پیوست؛ در شروع فصل با بی‌مهری تن‌هاخ مواجه بوده و به ندرت مورد استفاده قرار گرفته است. ریو فردیناند در روزهای گذشته یکی از مدافعین سرسخت این ستاره برزیلی بود و گفت کادر فنی شیاطین سرخ با بهترین هافبک دفاعی دنیا مثل زباله رفتار می‌کند.

1742101

تن‌هاخ با وجود همه انتقادها از شروع فصل ترجیح داده در پست کاسمیرو از اسکات مک‌تامینای استفاده کند. اما این بازیکن اسکاتلندی برای بازی فردای یونایتد مقابل نیوکسل محروم است و کاسمیرو فرصت بازی برای تیم جدیدش را پیدا خواهد کرد.

ستاره کارکشته برزیلی در آستانه این بازی از اریک تن‌هاخ تعریف کرد و گفت از شرایط خود و سرمربی‌اش راضی است. کاسمیرو گفت:" من به اشتیاق تن‌هاخ برای پیروز شدن و به سخت‌کوشی او باور دارم. نه تنها اریک بلکه کل کادر فنی. آنها هیچوقت از شرایط فعلی راضی نیستند و به دنبال ایده‌های جدید و بهتر کردن تیم می‌گردند. منچستریونایتد به اعتقاد من مربی بزرگی دارد که در آژاکس خودش را ثابت کرده است.

یونایتد بازیکنان متفاوتی دارد و من هم به زودی با سبک بازی این تیم سازگار می‌شوم. هر مربی‌ای سبک بازی خاص خودش را دارد و برای رهبری کردن ایده‌های خاصی را پیدا می‌کند. من با آنچلوتی و زیدان کار کرده‌ام و می‌دانم تن‌هاخ هم مثل آنها مشتاق پیروزی است و می‌تواند تیمش را به خوبی مدیریت کند".

1745152

دیدگاه‌ها