کد خبر : 1848533 | 24 مهر 1401 ساعت 18:28 | 20.1K بازدید | 17 دیدگاه

یونایتد 0-0 نیوکسل: یک امتیاز هم زیاد بود!

منچستریونایتد در شبی که اصلا نمایش خوبی ارائه نداد، در خانه مقابل نیوکسل با تساوی بدون گل متوقف شد.

یونایتد 0-0 نیوکسل: یک امتیاز هم زیاد بود!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، عصر امروز عملکرد مناسبی در اولدترافورد برابر نیوکسل نداشته و در نهایت دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دادند.

نیوکسل بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی ویلسون در محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب موقعیت گلزنی شد، اما رافائل واران توپ او را زد و داور نیز علیرغم مشکوک بودن صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت. 

1753770

در دقیقه 24 بهترین فرصت گلزنی برای نیوکسل ایجاد شد. روی ارسال کی‌ران تریپیر، دو بار و به شکل عجیب و متوالی ضربات سر جوئلینتون به دیرک دروازه منچستریونایتد برخورد کرد و این موقعیت فوق العاده برای تیم مهمان با بدشانسی محض از دست رفت.

در اواخر نیمه اول و روی یک ضدحمله تند و تیز بود که منچستریونایتد اولین فرصت خود در نیمه اول را به دست آورد، اما ضربه آنتونی دقیق نبود و با واکنش پوپ مواجه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیمه نخست علیرغم برتری نیوکسل، با تساوی بدون گل در ورزشگاه اولدترافورد به اتمام رسید. 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم منچستریونایتد توسط کریستیانو رونالدو به گل اول دست یافت، اما گل این ستاره پرتغال به دلیل آفساید، مردود اعلام شد. 

1753769

در دقیقه 53 و روی پاس برونو فرناندز بود که رونالدو می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما کی‌ران تریپیر به شکل فوق العاده ای اجازه نداد ستاره پرتغالی ضربه را بزند و دروازه را نجات داد.

دقایقی بعد آنتونی با حرکت از سمت راست به سمت دروازه نیوکسل برای خودش موقعیت سازی کرد، اما ضربه او را پوپ با عکس العملی خوب مهار کرد. در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند.

در دقیقه 82 منچستریونایتد در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه مارکوس رشفورد دقیق نبود و از بالای دروازه نیوکسل به بیرون زمین رفت.

در اوقات اضافی آنتونی شانس خود را برای گلزنی از پشت محوطه امتحان کرد و این ضربه نیز راهی به چارچوب نیافت تا در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها