کد خبر : 1848545 | 24 مهر 1401 ساعت 19:22 | 8.3K بازدید | 5 دیدگاه

پاتر: با درخشش مونت و کپا برنده شدیم

چلسی امشب در خانه استون‌ویلا به مصاف این تیم رفت و با دو گل میسون مونت موفق شد با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد.

پاتر: با درخشش مونت و کپا برنده شدیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در یک بازی خارج از خانه به لطف درخشش میسون ماونت و کپا آریسابالاگا موفق شد استون‌ویلا را 2-0 شکست دهد تا سومین پیروزی خود در لیگ برتر در دوران مربی‌گری گراهام پاتر را تجربه کند.

شاگردان پاتر با این پیروزی 19 امتیازی شدند و در رتبه چهارم جدول لیگ برتر ایستادند. سرمربی چلسی در پایان مسابقه مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و درباره آنچه در این بازی گذشت؛ صحبت کرد.

1753823

عملکرد چلسی در مقابل استون‌ویلا
با توجه به حجم بالای بازی‌ها، پیروزی مقابل استون‌ویلا اصلا ساده نبود. آنها کیفیت بالایی دارند و می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند. از میسون مونت و کپا خیلی راضی‌ام چون آنها دلایل اصلی پیروزی ما بودند.

از نتیجه خیلی راضی هستیم چون بازی سختی بود و ما واقعا جنگیدیم. در نیمه دوم کمی از مسیرمان منحرف شدیم و در این لحظات بود که به کپا نیاز داشتیم.

چهار کلین‌شیت پیاپی در دوران گراهام پاتر
همه تیم اراده کرده‌اند که تیم حتی‌الامکان گل نخورد. اگر لازم باشد برای باز نشدن دروازه هر کاری انجام بدهیم با کمال میل حاضریم سختی بکشیم ولی دروازه‌مان را بسته نگه داریم.

مصدومیت ریس جیمز
اینکه ریس به جام جهانی می‌رسد یا نه، نمی‌دانم. او هر کاری بتواند می‌کند تا سریعتر برگردد ولی می‌دانیم دست‌کم تا چهار هفته دیگر در اختیار ما نیست. ریس ناراحت و عصبانی است. شک ندارم وقتی برگردد دوباره یکی از بهترین‌های ما خواهد بود.

درخشش میسون مونت
وقتی تیم درست عمل نمی‌کند یک بازیکن ممکن است دچار افت بشود. ولی میسون همیشه با انرژی بود. در صحبتی که با او داشتم گفتم در وهله اول همه باید به فکر تیم باشند. میسون همیشه سخت‌کوش و در خدمت تیم است و در عین حال قابلیت گل‌سازی و گلزنی هم دارد. ما به میسون واقعا اعتماد داریم. تاثیری که او روی تیم می‌گذارد فوق‌العاده است.

کپا آریسابالاگا
عملکرد کپا امروز در کلاس جهانی بود. به خصوص در نیمه اول. برایش واقعا خوشحالم چون دوران سختی را پشت سر گذاشته ولی در این بازی نشان داد چه گلر بی‌نظیری است.

دیدگاه‌ها