کد خبر : 1848548 | 24 مهر 1401 ساعت 19:40 | 16.4K بازدید | 4 دیدگاه

تن‌هاخ: حریف را خسته کردیم ولی تیر خلاص را نزدیم

منچستریونایتد امشب در اولدترافورد به مصاف نیوکسل رفت و در یک بازی که با جنجال‌های داوری همراه بود به تساوی بدون گل رضایت داد.

تن‌هاخ: حریف را خسته کردیم ولی تیر خلاص را نزدیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اریک تن‌هاخ در هفته یازدهم لیگ برتر در خانه خود میزبان نیوکسل بودند. یونایتدها که در بازی قبلی‌شان اورتون را 2-1 شکست داده بودند؛ امیدوار بودند در این بازی خانگی هم سه امتیاز را به‌دست آورده و روند پیروزی‌شان را تداوم بخشند.

یونایتد‌ها در جریان مسابقه از دو تصمیم داور به شدت عصبانی بودند و انتقادهای زیادی به او داشتند. بعد از مردود اعلام شدن گل کریستیانو رونالدو به دلیل اعلام آفساید، جیدون سانچو در محوطه جریمه نیوکسل سرنگون شد و داور بر خلاف نظر شیاطین سرخ مدعی بود خطایی برای اعلام پنالتی رخ نداده است. به همین خاطر در کنفرانس مطبوعاتی اریک تن‌هاخ، اولین سوالها از او درباره عملکرد داور بود.

1753842

عملکرد داور مسابقه
درباره داور هیچ صحبتی نمی‌کنم. اصرار نکنید.

عملکرد یونایتد در این مسابقه و نتیجه مساوی؟
از نتیجه اصلا راضی نیستم و ناراحتم که بازی مساوی تمام شد. ولی از عملکرد تیمم راضی و خوشحالم. پرسینگ ما خیلی خوب بود. کاری کردیم تیم حریف در زمین بدود. آنها یکی از فیزیکی‌ترین تیمهای لیگ برتر هستند ولی در بازی با ما آنقدر دویدند که دچار گرفتگی عضلات شده بودند. ما موفق شدیم خسته‌شان کنیم ولی نتوانستیم تیر خلاص را شلیک کنیم. با اینکه فرصتهای خوبی داشتیم.

تقویم شلوغ مسابقات
باید در ظرف 10 روز 4 بازی انجام بدهیم. برنامه من این است که مهاجمین را طوری به میدان بفرستم که در هر بازی شاداب و سرزنده باشند. برای همین چاره‌ای جز استفاده چرخشی از آنها نیست.

شروع بازی با رونالدو و تعویض او با مارکوس رشفورد
رشفورد انرژی لازم برای کل مسابقه را نداشت و برای همین به عنوان یار تعویضی به میدان رفت.

دیدگاه‌ها