کد خبر : 1848753 | 25 مهر 1401 ساعت 20:44 | 20.3K بازدید | 32 دیدگاه

حمایت بوندس‌لیگا از مانه: توپ طلا را به سادیو بدهید

سایت رسمی بوندس‌لیگا دقایقی پیش با انتشار یادداشتی به حمایت از سادیو مانه پرداخت و گفت توپ طلای امسال حق این ستاره سنگالی بایرن مونیخ است.

حمایت بوندس‌لیگا از مانه: توپ طلا را به سادیو بدهید

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه امسال تابستان به عنوان بهترین بازیکن سال قاره آفریقا انتخاب شد. جایزه‌ای که او واقعا استحقاقش را داشت. او حالا یکی از نامزدهای جدی فتح توپ طلا است و با اینکه بعید به نظر می‌رسد جایزه به جای کریم بنزما به مانه تعلق بگیرد اما او هم حامیان زیادی دارد.

یکی از حامیان معتبر این ستاره سنگالی بوندس‌لیگا است. سایت رسمی این لیگ دقایقی پیش با انتشار یادداشتی حمایت بی چون و چرای خود را از مانه اعلام کرد و گفت او سزاوار به دست گرفتن توپ طلای امسال است.

1754319

بوندس‌لیگا در این یادداشت رقبای اصلی مانه را کریم بنزما، محمد صلاح و کوین دی‌بروینه معرفی کرد. این یادداشت در توضیح علت سزاوار بودن مانه برای دریافت توپ طلا می‌گوید او با تیم ملی سنگال قهرمان آفریقا شده و مهمترین نقش را در این قهرمانی بازی کرده است. مانه با این قهرمانی و شکست مصر در فینال و معرفی شدن به عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا نشان داده سال گذشته نسبت به محمد صلاح بازیکنی بهتر بوده است.

چندی پیش کیلیان امباپه هم از مانه ستایش کرد و گفت انتظار دارد خودش به همراه بنزما و سادیو مانه سه نامزد اصلی توپ طلای امسال باشند. بوندس‌لیگا به آمار فصل گذشته مانه در لیورپول اشاره می‌کند: 23 گل و 5 پاس گل در 55 بازی. از این گذشته او در جام ملتهای آفریقا 3 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها