کد خبر : 1848851 | 26 مهر 1401 ساعت 15:59 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

یوسفی و مختاری به دیدار رده بندی راه یافتند

2 طلا و 2 برنز در انتظار ایرانی ها در اسپانیا

در 5 وزن اول مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان، ایران شانس کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز را خواهد داشت.

2 طلا و 2 برنز در انتظار ایرانی ها در اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که روز گذشته و در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا، پویا دادمرز در ۵۵ و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم به فینال راه یافتند، امروز دو نماینده ایران در شانس مجدد روی تشک رفتند. 
محمدرضا مختاری در ۷۷ و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در گروه بازنده‌ها به میدان رفتند و با شکست رقیبان خود راهی دیدار رده‌بندی شدند تا امشب برای کسب مدال برنز به میدان بروند.
در وزن 77 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با  نتیجه 1 بر 1 مغلوب مالخاز آمویان دارنده مدال های طلا و برنز جهان از ارمنستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، مختاری به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 11 بر صفر امانوئل بنیتز از مکزیک را مغلوک کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر آکیلبک تالانتبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف نائو کوساکا از ژاپن می رود.
در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با نتیجه 6 بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 1 مغلوب میخایلو ویشنیوتسکی قهرمان جوانان جهان از اوکراین شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، یوسفی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی مارین نیشیمورا از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت تا برای کسب مدال برنز مقابل سارخان ممدوف از آذربایجان قرار بگیرد.
رقابت های رده بندی اوزان فوق امشب برگزار می شود و ایرانی ها به جز یک وزن در 4 وزن دیگر شانس کسب مدال خواهند داشت.

دیدگاه‌ها