کد خبر : 1849141 | 28 مهر 1401 ساعت 15:50 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: رسانه‌ها بس کنید، خبر دروغ منتشر نکنید

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید در دیدار فردای تیمش مقابل امپولی فدریکو کیه‌زا و پل پوگبا را در اختیار ندارد.

آلگری: رسانه‌ها بس کنید، خبر دروغ منتشر نکنید

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی یوونتوس با اینکه روز شنبه در دربی شهر تورین مقابل تورینو به پیروزی رسید تا اندکی از بار سنگین فشارها رهایی یابد اما همچنان بخش بزرگی از هواداران معتقدند او باید اخراج شود تا یوونتوس بتواند بار دیگر در مسیر موفقیت حرکت کند.

یووه فردا در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف امپولی می‌رود و آلگری می‌داند که عدم کسب سه امتیاز از این بازی می‌تواند کاسه صبر مدیران باشگاه را لبریز کرده و حکم اخراج را برای او به ارمغان بیاورد. بیانکونری هفته آینده روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا دیدار مهمی مقابل بنفیکا برگزار خواهد کرد.

آلگری امروز در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

1754955

پیروزی در دربی تورین
ما شایسته پیروزی مقابل تورینو بودیم. ولی اگر بخواهیم به همه ثابت کنیم که تیم در مسیر درست حرکت می‌کند باید در بازی‌های بعدی هم پیروز بشویم. به همین خاطر است که پیروزی در بازی فردا با امپولی برای‌مان خیلی مهم است.

پوگبا و کیه‌زا به بازی مقابل امپولی می‌رسند؟
باید واقع‌بین باشیم. کیه‌زا تا این لحظه دو بار با تیم تمرین کرده و پوگبا هم چند دقیقه در کنار تیم تمرین کرد و بیشتر به تمرینات اختصاصی پرداخت. اینکه در این زمان دست به ریسک بزنم و از آنها برای بازی فردا استفاده کنم حماقت است.

رسانه‌ها نباید دائم بنویسند که کیه‌زا و پوگبا آماده‌اند. بس کنید. نه پوگبا و نه کیه‌زا فردا بازی نمی‌کنند. با اینحال کیه‌زا شرایط بهتری دارد. ما روز شنبه پیش از بازی با بنفیکا یک دیدار دوستانه خواهیم داشت و او را امتحان می‌کنیم.

آلگری از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد؟
دوشان ولاهوویچ در بازی مقابل تورینو فارغ از گلی که زد از نظر تاکتیکی هم عالی کار کرد. من از مویس کین هم خیلی راضی‌ام. هر چند می‌دانیم امپولی تیم سختی است و پارسال در تورین ما را حسابی آزار داد. آنها تیمی هستند سریع و تاکتیکی که فوتبال را فیزیکی بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها