کد خبر : 1849180 | 28 مهر 1401 ساعت 18:53 | 124.4K بازدید | 75 دیدگاه

4 مدعی جام جهانی از دید لیونل مسی

لیونل مسی می‌گوید به جز تیم ملی کشورش، انگلیس، فرانسه و برزیل مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستند ولی او از برزیل و فرانسه بیشتر می‌ترسد.

 4 مدعی جام جهانی از دید لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که حدود یک ماه به شروع جام جهانی قطر باقی‌‌مانده لیونل مسی و آرژانتین از جمله مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره از رقابتها به حساب می‌آیند.

لیونل مسی، ابرستاره فوتبال آرژانتین، در یک مصاحبه تلویزیونی درباره جام جهانی 2022 صحبت کرد و مدعیان اصلی را از نگاه خود مشخص کرد. مسی که از تیم ملی کشورش به عنوان یکی از مدعیان اصلی یاد کرد می‌گوید سه تیم دیگر را هم مدعی می‌داند: انگلیس، فرانسه و برزیل.

تیم ملی انگلیس در حالی از طرف لئو مسی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی اعلام شد که اولین بازی شاگردان ساوت‌گیت در قطر مقابل تیم ملی ایران خواهد بود. مسی البته می‌گوید برزیل و فرانسه را بیشتر از انگلیس ترسناک می‌داند.

1755043

لیونل مسی در مصاحبه با تلویزیون DirecTV Sports گفت:" وقتی جام جهانی نزدیک می‌شود آرام ماندن برای ما آرژانتینی‌ها سخت می‌شود. ما همیشه مدعی قهرمانی هستیم ولی خب، مدتها است نتوانسته‌ایم جام را به‌دست بیاوریم.

جام جهانی رقابت خیلی سختی است. تیمی که می‌خواهد قهرمان بشود باید از خیلی چیزها بگذرد و ایثار کند. تیمهای زیادی هستند که مثل ما به دنبال قهرمانی‌اند. اگر ما در قطر در اوج نباشیم؛ رقبایی هستند که جام را بربایند. مدعیان همیشگی تیمهای بزرگی مثل آلمان، برزیل، فرانسه، انگلیس و اسپانیا هستند.

ولی اگر بخواهم به جز آرژانتین فقط سه مدعی دیگر را انتخاب کنم می‌گویم انگلیس، فرانسه و برزیل. ولی راستش را بخواهید فرانسه و برزیل ترسناک‌تر هستند. این دو تیم را مدعیان خیلی جدی می‌دانم. فرانسه با بازیکنانی مثل کیلیان امباپه و با دید تاکتیکی خوبی که دارد خطر بزرگی برای همه مدعیان خواهد بود". 

دیدگاه‌ها