کد خبر : 1849445 | 30 مهر 1401 ساعت 12:57 | 10.8K بازدید | 6 دیدگاه

کونته: فردای روز شکست بدترین روز دنیاست!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید یاد نگرفته است که با شکست خوردن کنار بیاید.

کونته: فردای روز شکست بدترین روز دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌‌اش میزبان نیوکسل است. 
این تیم هفته گذشته در دیداری حساس و تماشایی به مصاف منچستریونایتد رفت اما نتوانست برابر این تیم به پیروزی برسد و با نتیجه 0-2 مقابل شیاطین سرخ شکست خورد تا فاصله‌اش با این تیم در جدول رده‌بندی کمتر شود. 
کونته در نشست خبری پیش از بازی برابر نیوکسل به خبرنگاران گفت:« اولین واکنش من به شکست این نیست که نگران بشوم. من ناراحت هم نمی‌شوم، بلکه اولین احساسی که پس از شکست به من دست می‌دهد این است که به شدت عصبانی می‌شوم.»

1749203
این مربی ایتالیایی در توضیح این ادعا اظهار داشت:« من عصبانی می‌شوم چون هر بازی را با امید پیروزی شروع می‌کنم. وقتی شکست می‌خورم عصبانی هستم اما نه از بازیکنانم، بلکه از خودم عصبانی هستم. ما باید صادق باشیم. پس از آن سعی می‌کنم درک کنم که چطور باید پیشرفت کرد و مانع شکست در زمین شد.»
او درباره شکست مقابل یونایتد گفت:« من واقعا از این اتفاق راضی نیستم. خیلی سخت با آن کنار می‌آیم، خصوصا فردای روزی که شکست خوردم. برای من فردای آن روز خیلی خیلی بد است. من سعی می‌کنم با این شرایط کنار بیایم چون می‌دانم اگر این خشم را را از دست بدهم، ویژگی مهمی را برای رساندن پیام درست به بازیکنانم از دست داده‌ام. قدم اول برای قهرمان شدن این است که شکست را در درونت احساس کنی.»

 

دیدگاه‌ها