کد خبر : 1849518 | 30 مهر 1401 ساعت 19:16 | 65.6K بازدید | 18 دیدگاه

آقا کریم با ظاهری متفاوت مقابل تصورات (عکس)

رفتار و ظاهری که از کریم باقری در حاشیه دیدارهای لیگ برتر و تیم ملی در سال‌های اخیر مخابره می‌شود، رفتار و ظاهر همیشگی این چهره نیست.

آقا کریم با ظاهری متفاوت مقابل تصورات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین جنجالی که کریم باقری در آن نقشی کلیدی را ایفا کرد همین دیدار آخر پرسپولیس و ملوان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بود که یکبار دیگر برای پادرمیانی و جلوگیری از جنجال به چمن ورزشگاه سیروس قایقران پا گذاشت و با گرفتن گردن مازیار زارع، به شیوه خاص خودش سعی بر آرام کردن اوضاع داشت.
این رفتاری است که طی سال‌های اخیر و پس از شروع دوران مربیگری کریم باقری از او در ذهن هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال جا مانده است و به تناوب درباره بازیکنان خودی در حواشی دیدارهای مختلف مشاهده می‎‌شود.
اما این تنها یک بعد از شخصیت کریم باقری است و این مربی که توانسته سالیان سال در پرسپولیس و تیم‌های مختلف بازی و مربیگری کند، گاهی هم همینقدر پرنشاط و خنده‌رو دیده می‌شود تا یادمان بیاید او در دوران بازی یکی از اخلاق مدارترین بازیکنانی بود که در فوتبال ایران معرفی شد و به بالاترین سطح راه یافت و جالب اینکه در سال 1389 و در پایان لیگ نهم از سوی کمیته فرهنگی سازمان لیگ به عنوان بازیکن برتر اخلاق 9 دوره گذشته مسابقات لیگ برتر انتخاب شد.

1755610
1755609
کریم باقری و مهرداد خانبان دو مربی سابق تیم ملی این روزها فارغ از اتفاقات پیرامون این تیم تمام توجهشان معطوف به پرسپولیس و موفقیت سرخپوشان زیر نظر یحیی گل محمدی است.

دیدگاه‌ها