کد خبر : 1849536 | 30 مهر 1401 ساعت 20:29 | 93.8K بازدید | 64 دیدگاه

پپ: هالند بهترین نیست، بهترین فقط مسی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.

پپ: هالند بهترین نیست، بهترین فقط مسی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در خانه خود میزبان برایتون بود و موفق شد با دو گل ارلینگ هالند و یک گل کوین دی‌بروینه حریفش را 3-1 شکست دهد.

پپ گواردیولا در پایان این بازی در کنفرانس خبری خود از دیدار با برایتون به عنوان یکی از سخت‌ترین بازی‌های اخیر سیتی یاد کرد و گفت تیمش با لطف جاه‌طلبی ارلینگ هالند موفق شده از این حریف سرسخت با پیروزی عبور کند.

1755379

کار سخت منچسترسیتی مقابل برایتون سرسخت
برایتون تصمیم گرفته بود برای هر بازیکن ما یک بازیکن مامور کند و با بازی فیزیکی جلوی حرکات ما را سد کند. خیلی خوشحالم که گل سوم را به آن زیبایی زدیم و نشان دادیم چه تیم باکیفیتی داریم.

قبول دارم که کمی به مشکل برخوردیم. این یکی از سخت‌ترین بازی‌های اخیر ما بود. اما کسب این سه امتیاز بعد از شکست در آنفیلد خیلی شیرین و مهم بود.

برایتون وقتی توپ را به‌دست می‌آورد خیلی باکیفیت کار می‌کند. آنها تیم خیلی خوبی هستند.

از آن بازی‌ها بود که می‌دانستیم باید سرسخت باشیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش و نبرد برنداریم. کوین گلی استثنایی زد که باعث شد خیال‌مان راحت باشد که در دقایق باقی مانده بازی به تساوی کشیده نمی‌شود.

ارلینگ هالند
آمار ارلینگ واقعا درخشان است و در این باره هیچ شکی وجود ندارد. جاه‌طلبی فوق‌العاده ارلینگ در این بازی به ما کمک کرد.

 

ارلینگ هالند کامل‌ترین مهاجمی است که تا کنون زیر نظرت کار کرده؟ 

بهترین؟ نه. بهترین فقط یکی است؛ مسی.

دیدگاه‌ها