کد خبر : 1849544 | 30 مهر 1401 ساعت 21:32 | 6.4K بازدید | 6 دیدگاه

میلان 4-1 مونزا: روسونری در یک قدمی صدر جدول

میلان امشب در هفته یازدهم سری آ در خانه‌اش به مصاف مونزا رفت و موفق شد حریف خود را 4-1 شکست دهد.

میلان 4-1 مونزا: روسونری در یک قدمی صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در خانه‌اش، سن‌سیرو، میزبان مونزا بود. شاگردان استفانو پیولی که دو بازی قبلی‌شان در سری آ را با دو پیروزی پیاپی پشت سر گذاشته بودند امیدوار بودند در این بازی مقابل حریف نه چندان قوی سومین برد پیاپی را به دست آورده و با ناپولی صدرنشین هم‌امتیاز شوند.

در دقیقه 16 براهیم دیاز اولین گل میلان را به ثمر رساند. ستاره اسپانیایی میلان توپ را از میانه زمین دریافت کرد و با حرکتی فوق‌العاده پیش‌روی کرد تا وارد محوطه جریمه شود و توپ را از دروازه‌بان مونزا عبور دهد.

1755675

در دقایق بعدی مونزا بهتر از میلان بازی کرد و دو فرصت گلزنی داشت که هر دو بار توسط تاتاروسانو دفع شد. اما از دقیقه 30 به بعد میلان دوباره حاکم میدان شد و در دقیقه 41 توسط براهیم دیاز به گل دوم رسید. او در سمت راست محوطه جریمه توپ را از دیووک اوریگی دریافت کرد و با شوتی به سمت چپ دروازه دومین گل امشب خود را به ثمر رساند. نیمه اول با برتری 2-0 روسونری به پایان رسید.

1755676

در دقیقه 53 گلزن میلان در این بازی، براهیم دیاز، از ناحیه عضله پایش احساس ناراحتی کرد و به ناچار تعویض شد تا شارل دکتلر به جای او وارد میدان شود.

در دقیقه 65 میلان به گل سوم رسید تا غیبت براهیم دیاز را فراموش کند. دیووک اوریگی که پاس گل دوم تیمش را داده بود این بار با دریافت توپ از جونیور مسیاس در سمت راست محوطه جریمه شوتی سنگین شلیک کرد و دروازه مونزا را باز کرد.

1755677

مونزا اما پنج دقیقه بعد یکی از گلهای خورده را جبران کرد. مونزا در فاصله حدود بیست قدمی صاحب ضربه آزاد شد و رانوچیا پشت توپ ایستاد و با یک ضربه قوس‌دار تاتاروسانو را غافلگیر کرد تا گل اول مونزا به ثمر برسد.

در دقیقه 84 نوبت به رافائل لیائو رسید تا چهارمین گل میلان را به ثمر برساند. تئو هرناندز در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس به عقب لیائو را پیدا کرد. ستاره پرتغالی توپ را با یک ضرب کننترل کرده و سپس شوتی به سمت چپ دروازه شلیک کرد که به تور چسبید.

1755678
1755679

در نهایت بازی با برتری 4-1 میلان به پایان رسید تا شاگردان استفانو پیولی 26 امتیازی شده و با امتیاز برابر با ناپولی، با تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول قرار بگیرد. میلان در حال حاضر یک بازی بیشتر از ناپولی دارد.

دیدگاه‌ها