کد خبر : 1849583 | 01 آبان 1401 ساعت 09:52 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

اینزاگی: اینتر هرگز باورش را از دست نداد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از تلاش تیمش در بازی برابر فیورنتینا ابراز رضایت کرد.

اینزاگی: اینتر هرگز باورش را از دست نداد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و در یک بازی حساس و پربرخورد موفق شد با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
آن‌ها ابتدا با دو گل از حریف پیش افتادند اما بازی مساوی شد و باز هم این اینتر بود که توانست با گل لائوتارو مارتینز از حریف یپش بیفتد اما فیورنتینا هم دست از تلاش نکشید و موفق شد باز هم بازی را 3-3 مساوی کند اگرچه که گل دقیقه 95 هنریک میختاریان باعث شد که سه امتیاز ارزشمند این بازی برای نراتزوری باشد. 
اینزاگی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«ما دوبار غافلگیر شدیم اما این تیم هرگز باورش را از دست نداد. در 35 دقیقه ابتدایی تا پنالتی همه چیز عالی بود اما پس از آن کمی ساختارمان را از دست دادیم. در نهایت بازیکنانی که وارد زمین شدند توانستند کمک بزرگی باشند. این نشانه مهمی است که امشب برای همه فرستادیم چون فیورنتینا تیمی قدرتمند است.»

1751458

این مربی ایتالیایی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت:« ما 0-2 جلو بودیم و به نظر می‌رسید که کنترل بازی را در دست داریم. پس از گل آن‌ها خونسردی‌مان را از دست دادیم اما باید ادامه می‌دادیم و کنترل بازی را حفظ می‌کردیم. نکته مهم این بود که ما تا آخر باور داشتیم، حتی با این که تماشاگران حاضر در این ورزشگاه به تشویق حریف مشغول بودند.»
او درباره وضعیت بازیکنان اضافه کرد:« ما در حال حاضر بازیکنانی داریم که جوان هستند و پتانسیل بالایی دارند اما بازی برابر بارسلونا کار آسانی نیست. هرچند، آنها موفق شدند خودشان را نشان دهند.»
 

دیدگاه‌ها