کد خبر : 1849612 | 01 آبان 1401 ساعت 11:32 | 25.1K بازدید | 26 دیدگاه

با غمگین‌ترین حالت کلوپ چه کنیم؟

سرمربی آلمانی لیورپول یک هفته پس از شادی بی‌وقفه مقابل هواداران در آنفیلد، دوباره شرایطی ناخوشایند پیدا کرد.

با غمگین‌ترین حالت کلوپ چه کنیم؟

به گزارش "ورزش سه" جذاب‌ترین لیگ دنیا، لقبی است که برای لیگ جزیره در بین رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان در نظر گرفته شده است که دلیل اصلی آن، غیرقابل پیش‌بینی بودن این لیگ سراسر شگفتی است.

روز گذشته هم قرعه شگفت‌زده‌شدن به نام لیورپولی‌ها خورد و کلوپ و شاگردانش در ورزشگاه سیتی‌گراند شهر ناتینگهام، با یک گل مغلوب ناتینگهام فارست شدند تا توقفی دیگر بر سر مسیر روبه‌رشد قرمزهای مرسی‌ساید رخ دهد.

هضم این نتیجه اما برای یورگن کلوپ اصلا ممکن نبود. او که بعد از گلباران رنجرز در اسکاتلند، من‌سیتی و وستهام را با دو برد یک بر صفر از پیش رو برداشته و دوباره به قامت یک مدعی درآمده بود، برابر تیم آخر جدول شکست خورد. آن هم شکستی که با وجود ۷۵ درصد مالکیت توپ، کاملا سزاوارانه بود و شاگردان استیو کوپر بدشانس هم بودند که نتوانستند بیش از یک گل به تیم کلوپ بزنند.

سرمربی صاحب‌سبک لیورپولی‌ها که به واسطه تحولی که با حضورش در لیورپول به وجود آورده، صندلی‌اش روی نیمکت لیورپول فعلا دژ مستحکم و غیرقابل فتحی برای دیگران محسوب می‌شود، بیشتر از همه از این نتیجه ناراحت بود به گونه‌ای که در بسیاری از دقایق بازی، روی نگاه‌کردن به نمایش تیمش را نداشت و در آخر هم این قاب از او ثبت شد.

1755824

کلوپ که افت‌و‌خیز زیادی با تیمش طی هفت سال گذشته تجربه کرده، حالا در آستانه چهارصدمین تجربه هدایت لیورپولی‌ها، اصلا از شرایط این تیم راضی نیست و باید هرچه زودتر فکری به حال اصلاح ایرادات قرمزها کند.

دیدگاه‌ها