کد خبر : 1849624 | 01 آبان 1401 ساعت 11:59 | 14.8K بازدید | 5 دیدگاه

خشم فیورنتینا از باخت به اینتر: حمله به در رختکن

به نظر می‌رسد که شکست برابر اینتر برای فیورنتینا بسیار گران تمام شده است.

خشم فیورنتینا از باخت به اینتر: حمله به در رختکن

به گزارش "ورزش سه"، فیورنتینا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ ایتالیا به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 3-4 برابر این تیم شکست خورد. 
این بازی حساس و پر برخورد در حالی با این نتیجه به سود شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید که تیم میزبان این فرصت را داشت که حداقل یک امتیاز از این بازی به دست آورد اما شرایط برای آنها به شکل دیگری پیش رفت. 
اینتر ابتدا موفق شد دو گل در دقایق ابتدایی به ثمر برساند اما فیورنتینا هم هر دو گل را جبران کرد تا بازی 2-2 دنبال شود اما بار دیگر این اینتر بود که علیرغم فشار هواداران میزبان توانست از حریف پیش بیفتد. این بار نیز فیورنتینا تسلیم نشد و بازی را به تساوی کشاند اما هنریک میختاریان در دقیقه 95 گل برتری تیمش را در این بازی جذاب وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز را برای آنها به ارمغان آورده باشد. 

1755731
پس از سوت پایان این بازی، مشخص بود که فیورنتینا به هیچ وجه از این که بازی را با چنین شرایطی واگذار کرده راضی نیست و همین موضوع باعث شد که درگیری‌هایی در کنار زمین به وجود بیاید. 
حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرده است که این جنجال تا تونل منتهی به رختکن ورزشگاه آرتمیو فرانکی ادامه پیدا کرده و روکو کومیسو، رییس این باشگاه، به در رختکن ضربه زده و سعی کرده است که آن را بشکند. 
فیورنیتنا این اتهامات را رد کرده و مدعی شده است که این در بد بسته شده بود و در نتیجه جو بارون، مدیر کل این باشگاه، سعی کرده است که آن را باز کند. 
این در حالی است که گفته می‌شد پس از سوت پایان این بازی بارون و بپه ماروتا، مدیر اینتر، در جایگاه ویژه نیز با یکدیگر دچار درگیری لفظی شده بودند. 
 

دیدگاه‌ها