کد خبر : 1849653 | 01 آبان 1401 ساعت 13:30 | 9.2K بازدید | 3 دیدگاه

لنگله:

هری کین برای تاتنهام مثل مسی برای بارسلونا است

کلمنت لنگله، بازیکن سابق بارسلونا، از نقش موثر هری کین در ترکیب تاتنهام تمجید کرد.

هری کین برای تاتنهام مثل مسی برای بارسلونا است

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در چند سال اخیر به اسطوره تاتنهام تبدیل شده است و عملکردش در این تیم مورد تمجید بسیاری قرار گرفته است. 
لنگله که از بارسلونا جدا شده و به تاتنهام پیوسته نیز متوجه این موضوع شده است. نکته جالب مقایسه هری کین با مسی است و این نکته که از نظر او این ستاره آرژانتینی همچنان بازیکن بارساست و مهم نیست که چه دستاوردها و عملکردهایی در پاری سن ژرمن داشته است. 
این مدافع تاتنهام که به صورت قرضی از بارسا به این تیم پیوسته در این باره گفت:« وقتی شما برای مدتی طولانی جایی می‌مانید و دستاورهای بسیاری را با این باشگاه به دست می‌آورید، به این معناست که به بخشی از باشگاه تبدیل شده‌اید. وجهه شما با این باشگاه مرتبط است. برای من، مسی همیشه بازیکن بارساست.»

1546376
او با اشاره به موقعیت کین در تاتنهام اضافه کرد:« برای هری هم همین‌طور است. تصور این که هری کین در باشگاه دیگری و در کشوری جز انگلیس به میدان برود بسیار دشوار است. تاتنهام باشگاه بزرگی است، هری بازیکن بزرگی است و بخشی از تاتنهام است.»
لنگله همچنین در ادامه اظهار داشت:« ما بسیار درباره این بازیکن صحبت می‌کنیم و این موضوع مهمی است چون ما در کنار هم بازی می‌کنیم. از نظر من نقش او شبیه به نقش مسی است. او الگوی فوق‌العاده‌ای برای همه هم‌تیمی‌هایش است.»

 

دیدگاه‌ها