کد خبر : 1849699 | 01 آبان 1401 ساعت 16:47 | 66.9K بازدید | 12 دیدگاه

ارلینگ هالند بهترین رفیق خود در سیتی را معرفی کرد

ارلینگ هالند، ستاره نروژی و 22 ساله، از بازی در کنار کوین دی بروینه در منچسترسیتی لذت می برد.

ارلینگ هالند بهترین رفیق خود در سیتی را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، در فصل گذشته تیم های بزرگی خواهان جذب ارلینگ هالند بودند، اما در نهایت منچسترسیتی زودتر از دیگران وارد عمل شده و این گلزن نروژی را جذب کرد. شروع ارلینگ هالند در ترکیب سیتی فوق العاده بوده و این بازیکن نشان داده ارزش سرمایه گذاری باشگاه انگلیسی را داشته است. اما مطابق انتظار هماهنگی کوین دی بروینه و ارلینگ هالند در ترکیب سیتی فوق العاده بوده و هافبک بلژیکی بارها با ارسال های خود هالند را صاحب موقعیت کرد. اما مهاجم جدید سیتی مدعی شد این هماهنگی فقط در داخل میدان نیست و این دو بازیکن خارج از زمین نیز رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

1755956

ارلینگ هالند گفت: "وقتی راهی منچستر سیتی شدم، مشتاقانه منتظر ارسال های فوق العاده کوین دی بروینه بودم و بازی کردن در کنار این بازیکن واقعا یک رویا برای هر مهاجمی در دنیای فوتبال است. ما پیش از این و در چند بازی منچسترسیتی نیز هماهنگی خود را نشان داده ایم. او می داند که من در خط حمله حاضر خواهم بود و توپ را خواهم گرفت.

این چیزی است که شما حتی نباید در مورد آن صحبت کنید. اما در خارج از میدان نیز کوین دی بروینه مرد آرام و بسیار خوبی است. ما با هم استراحت کرده، همیشه با یکدیگر می خندیم و شوخی می کنیم. ما در رختکن نیز رابطه بسیار خوبی با هم داریم و رفتار دی بروینه فوق العاده است."

دیدگاه‌ها