کد خبر : 1849799 | 02 آبان 1401 ساعت 10:49 | 32.9K بازدید | 6 دیدگاه

پایان عجیب لیگ فوتبال آرژانتین

غیرقابل باور: ریورپلات بوکاجونیورز را قهرمان لیگ کرد

بوکاجونیورز با وجود تساوی مقابل ایندیپندنت به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ آرژانتین دست یافت.

غیرقابل باور: ریورپلات بوکاجونیورز را قهرمان لیگ کرد

به گزارش "ورزش سه"، در فوتبال آرژانتین هر چیزی عوض شود یک موضوع تغییری نمی کند و آن هم روند پیروزی‌ها و قهرمانی‌های بوکاجونیورز است. به خوب یا بد بازی کردن هم ربطی ندارد، این تیم بالاخره برنده می‌شود.

بوکا حتی زمانی که پیروز نمی‌شود هم قهرمانی را جشن می گیرد. مثل همین دیشب که این تیم با نتیجه 2-2 مقابل ایندیپندنت متوقف شد. این می توانست شوک بدی برای بوکا باشد اما شکست ریسینگ برابر ریورپلاته همه چیز را به سود بوکا رقم زد.

به طور کلی بعدازظهر عذاب‌آوری بود چون بوکا واقعا خوب بازی نکرد. بی‌اعصابی و ناراحتی از روی سکوها کاملاً قابل حس بود. بوکا توپ را در اختیار داشت اما نمی دانست باید چه کار کند. در واقع ایندیپندنت توپ را در اختیار بوکا قرار داده بود و با چند لایه دفاعی کار را برای این تیم دشوار ساخته بود.

در نهایت، بوکاجونیورز باید از دشمن دیرینه خود یعنی ریورپلاته ممنون باشد؛ در صورت پیروزی ریسینگ مقابل ریورپلاته همه چیز تغییر می کرد و قهرمانی از چنگ بوکاجونیورز  بیرون می آمد.

1756166

نکته جالب توجه درباره اتفاقات بازی دیشب این بود که تا پایان مسابقه اضطراب و استرس روی سکوها به شکل قابل‌توجهی مشاهده می‌شد اما درنهایت، هواداران بوکاجونیورز این قهرمانی دراماتیک تیم‌شان را جشن گرفتند تا این تیم همچنان به سلطه خود بر فوتبال آرژانتین ادامه دهد.

این پیروزی منفعت خاصی برای ریورپلاته نداشت و آن ها می توانستند با یک شکست از قهرمانی تیم رقیب و دشمن دیرینه جلوگیری کنند اما آن ها تا پای جان جنگیدند و پیروز شدند تا بوکا قهرمانی را جشن بگیرد. اما در نهایت فوتبال آن روی افتخارآمیز خود را نشان داد و ریورپلاته با تمام قدرت جنگید. البته شاید همزمان بودن بازی‌ها نیز در این اتفاق تاثیرگذار بود.

گفتنی است بوکا در 27 بازی 16 پیروزی کسب کرد. آن‌ها 7 بار شکست خوردند و چهار بار هم مقابل رقبای خود متوقف شدند. این تیم 34 گل به ثمر رساند و 34 گل هم دریافت کرد و با تفاضل گل مثبت شش به کار خود در لیگ آرژانتین پایان داد.

دیدگاه‌ها