کد خبر : 1848228 | 23 مهر 1401 ساعت 09:49 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره سابق بایرن گزینه اصلی هدایت ریورپلاته

مارتین دمیکلیس، سرمربی تیم دوم بایرن مونیخ، به احتمال زیاد هدایت ریورپلاته را برعهده خواهد گرفت.

ستاره سابق بایرن گزینه اصلی هدایت ریورپلاته

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو گایاردو روز پنجشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که قصد دارد به همکاری با ریورپلاته پایان دهد.
این مربی آرژانتینی، هشت سال پرافتخار و جذاب را روی نیمکت این باشگاه بزرگ سپری کرد و به افتخارهای بسیاری به همراه این تیم دست پیدا کرد.
شایعه پیوستن او به باشگاه‌های اروپایی بسیاری از جمله رئال مادرید در طول این سال‌ها بر سر زبان‌ها افتاد اما او ترجیح داد که تمامی این پیشنهادات را رد کند و به حضورش در ریورپلاته ادامه دهد. همین موضوع باعث شد که او محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم داشته باشد.

1753246
با این حال، به نظر می‌رسد که او بالاخره تصمیم گرفته که تجربه مربیگری‌اش را در باشگاهی جز ریورپلاته ادامه دهد و به این ترتیب، مدیران این باشگاه آرژانتینی نیز باید به دنبال یافتن جانشینی برای او باشند.
چند منبع آلمانی مدعی شده‌اند که گزینه اصلی مدنظر این باشگاه برای قبول هدایت ریورپلاته از فصل آینده مارتین دمیکلیس است. این ستاره سابق بایرن در حال حاضر هدایت تیم دوم این باشگاه را برعهده دارد.
گفته می‌شود او به مدیران این باشگاه اعلام کرده که قصد جدایی از این تیم و قبول پیشنهاد این باشگاه در کشور زادگاهش را دارد.
مدیران ریورپلاته نیز مذاکراتی را با مدیران بایرن مونیخ آغاز کرده‌اند تا شرایط به کار گرفتن این مربی جوان را برای تجربه اولین حضورش روی نیمکت یک تیم بزرگسالان به عنوان سرمربی فراهم کنند.

دیدگاه‌ها