کد خبر : 1849827 | 02 آبان 1401 ساعت 13:08 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

اسمالینگ علیه رکورد ویژه مورینیو مقابل اسپالتی

مدافع انگلیسی رم با اشتباهی که داشت زمینه شکست این تیم در جدال با ناپولی را در شبی که مورینیو مهره‌های تیمش را به دلیل مصدومیت به طور کامل در اختیار نداشت، شکل داد.

اسمالینگ علیه رکورد ویژه مورینیو مقابل اسپالتی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو در شرایطی برابر ناپولی در خانه شکست خوردند که کریس اسمالینگ با اشتباهی که در مهار ویکتور اوسیمن داشت، عصبانیت شدید سرمربی این تیم را به دنبال داشت.

اسمالینگ که در چند مرحله در این بازی دچار اشتباه شده بود، در نهایت در دقیقه 80 و در شرایطی که اوسیمن پشت مدافعان این تیم صاحب توپ شده بود، با عملکرد دفاعی بچگانه خود نتوانست مانع از توپ‌گیری و چرخش مهاجم نیجریه‌ای ناپولی شود و او با ضربه‌ای به زاویه مخالف، دروازه روی پاتریسیو را گشود و تیمش را به سه امتیاز ارزشمند این جدال خارج از خانه رساند.

مدافع انگلیسی در شرایطی با تصمیم اشتباه دفاعی خود زمینه شکست رم را فراهم ساخت که مورینیو چندی پیش در دفاع از اسمالینگ در مصاحبه‌ای خواستار دعوت وی از سوی ساوت‌گیت شده بود: برای من خیلی عجیب است که او به تیم ملی انگلیس دعوت نشده است. به نظرم خیلی عجیب است.

مورینیو اما در پایان بازی به اشتباه مدافع تیمش در آن منطقه اشاره نداشت و در واکنش به این شکست به نکته جالبی اشاره کرد و مدعی شد که در شرایطی مجبور به سود بردن از کارسدوروپ، مدافع راست هلندی خود شده که او به هیچ وجه شرایط حضور در این بازی را نداشته است. سرمربی رم مجبور شده در آخرین لحظه و در شرایطی که نیکولا زالوسکی نیز از دسترس او خارج شده بود این ریسک را داشته باشد و از کارسدروپ که به تازگی عمل جراحی را پشت سر گذاشته سود ببرد. بازیکنی که با ادعای مورینیو در بین دو نیمه و در رختکن نیز حتی شرایط نشستن روی نیمکت را نداشت و نگران قفل شدن زانویش بود!

1756207

این اولین شکست مورینیو مقابل تیمی بود که هدایت آن برعهده لوچیانو اسپالتی محسوب می‌شود و به طبع این مربی پرتغالی نباید بابت آن راضی باشد و این رکورد خود را در دقیقه 80 جدال با ناپولی از دست داد، آن هم در دیداری که هیچ موقعیت جدی نتوانست روی دروازه حریف شکل دهد.

سرمربی رم با اشاره به مشکلاتی که برای این بازی درگیر آن بود و مصدومیت‌های پیش و در جریان بازی که حتی با درخواست تعویض از سوی دو بازیکن تیمش همراه بود، ضمن گلایه نسبت به برخی تصمیمات داوری اینچنین نشست خبری خود را پایان داد: با توجه به افرادی که امروز روی نیمکت در اختیار داشتیم، بازی خوبی انجام دادیم. علیرغم باخت، من از عملکرد امشب پسرانم خوشحالم. فکر نمی‌کنم ناپولی لیاقت برد را داشت، اما به هر حال به آنها تبریک می‌گویم.

1756208

دیدگاه‌ها