کد خبر : 1849834 | 02 آبان 1401 ساعت 13:46 | 9.6K بازدید | 6 دیدگاه

غیبت لحظه آخری: مودریچ به لایپزیش نمی‌رسد

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر لایپزیش همراهی کند.

غیبت لحظه آخری: مودریچ به لایپزیش نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی لایپزیش به مصاف این تیم خواهد رفت. 
صعود شاگردان کارلو آنچلوتی به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان تقریبا قطعی شده و آنها فقط به یک امتیاز از این دو بازی باقی مانده نیاز دارند که صعودشان را روی کاغذ هم قطعی کنند. با این حال پیروزی در این بازی برابر قطعی بودن صدرنشینی این تیم اهمیت زیادی برای آنها دارد. 
در حالی که بازیکنان این تیم برای این بازی راهی آلمان شده‌اند، مودریچ در دقیقه 90 حضور در این دیدار را از دست داد و به همراه هم تیمی‌هایش راهی این سفر نشد. 

1742723
این در حالی است که پیش از این نام او در فهرست بازیکنان مدنظر این مربی ایتالیایی قرار داشت اما غیبت او باعث شده است که شرایط کمی برای آنچلوتی دشوار شود، خصوصا که فدریکو والورده و کریم بنزما نیز در این بازی غایب خواهند بود. 
والورده به دلیل تکلی که پاپو گومز در جریان بازی برابر سویا روی پای او زد نمی‌تواند در این بازی به میدان برود و بنزما هم به دلیل مصدومیتی که مانع از حضور در بازی برابر سویا شد در این بازی هم غایب است. 
گفته می‌شود که مودریچ هم از ناحیه ماهیچه پایش دچار مصدومیت شده و احساس دردی که داشته باعث شده است که برای طی کردن روند درمانش در مجموعه تمرینی رئال مادرید بماند. 
 

دیدگاه‌ها