کد خبر : 1849845 | 02 آبان 1401 ساعت 14:43 | 13.9K بازدید | 14 دیدگاه

شاگردان بردیف از این حریف خاطرات خوبی دارند؛

مازیار به دنبال امتیاز 8 سال پیش مقابل تراکتور

تقابل دوباره تراکتور و ملوان در لیگ برتر یادآور خاطرات خوبی برای شاگردان بردیف است.

مازیار به دنبال امتیاز 8 سال پیش مقابل تراکتور

به گزارش ورزش سه، تراکتور که بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس، به مس رفسنجان باخت و سپس از سد نفت مسجد سلیمان گذشت هفته گذشته مغلوب سپاهان در اصفهان شد تا کمی از کورس قهرمانی فاصله بگیرد. این تیم روز پنج‌شنبه در تبریز میزبان ملوان است و هدفی جز برد مقابل حریف تازه لیگ برتری خود ندارد.

ملوان بعد از غیبتی طولانی در این فصل به لیگ برتر بازگشت. این تیم آخرین بار در فصل 95-94 در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف تراکتور در تبریز رفت و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب میزبان خود شد. در آن دیدار فرزاد حاتمی دبل کرد و سروش رفیعی و بختیار رحمانی دو گل دیگر میزبان را زدند. جالب اینجاست که یکی از دو گل ملوان را محمدحسین کنعانی زادگان که اینک یکی از مدافعان تیم ملی است، به ثمر رسانده بود.

ملوان چند ماه بعد در جام حذفی نیز با تراکتور بازی کرد و آن دیدار را نیز با یک گل باخت. تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی در آن دیدار موفق شد با تک گل محمد ایرانپوریان از سد ملوانی بگذرد که در همان فصل با لیگ برتر خداحافظی کرده بود.در دیدار رفت همان فصل نیز تراکتور با یک گل این تیم را در انزلی شکست داده بود.

یک فصل قبل تر (94-93) تراکتور بازی رفت را در تبریز با یک گل پیروز شد و در انزلی نیز به تساوی یک بر یک بسنده کرد تا آخرین امتیاز ملوان در تقابل با تراکتور تا این تاریخ را شاهد باشیم. به این ترتیب شاگردان مازیار زارع که خود جزئی از آن تیم بود که در بهمن سال 93 مقابل تراکتور 0-0 کرد، به عنوان سرمربی به دنبال شکستن طلسم امتیازگیری مقابل تراکتور بعد از 8 سال است.

1756222

دیدگاه‌ها