کد خبر : 1849861 | 02 آبان 1401 ساعت 16:00 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت همزمان حاج‌صفی و محمدی در بازی آ. ا. ک

دو ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن در فهرست این تیم مقابل لوادیاکوس حضور ندارند.

غیبت همزمان حاج‌صفی و محمدی در بازی آ. ا. ک

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند و در هشت هفته گذشته سوپر لیگ یونان حداقل یکی از این دو مدافع چپ‌پای ایرانی را در مسابقات خود در ترکیب ابتدایی داشت، امشب بدون حضور هر دو بازیکن به مصاف لوادیاکوس می‌رود.

احسان حاج‌صفی که در پنج هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ یونان در ترکیب آ. ا. ک آتن حضور داشت و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم ارائه داده بود، پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران در دیدارهای تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال، در دیدارهای لیگ به ترکیب برنگشت.

کاپیتان تیم ایران پس از این رقابت‌های تدارکاتی ملی، در یک بازی باشگاهی به دلیل بیماری حضور نداشت و در یک مسابقه هم نیمکت‌نشین شد و در هفته گذشته سوپر لیگ نیز در دقایق پایانی دیدار با آترومیتوس به زمین رفت، اما پس از آن در جام حذفی جزو ۱۱ نفر اصلی قرار گرفت ولی امشب دوباره در لیست تیمش دیده نمی‌شود.

حاج‌صفی ظاهرا در آخرین تمرین تیم آ. ا. ک آتن قبل از مسابقه با لوادیاکوس با آسیب‌دیدگی مواجه شده و به همین دلیل در فهرست بازی امشب قرار نگرفته است.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن چپ‌پای ایرانی آ. ا. ک آتن که در سه هفته گذشته سوپر لیگ یونان در ترکیب حضور داشت نیز دیگر غایب شاخص این تیم برای مسابقه امشب مقابل لوادیاکوس که از ساعت ۱۸:۳۰ شروع خواهد شد، به حساب می‌آید و گفته می‌شود حداقل یک هفته دور از میادین است.

1756247

دیدگاه‌ها