کد خبر : 1850224 | 04 آبان 1401 ساعت 19:07 | 33.1K بازدید | 17 دیدگاه

خاویر تباس:

امباپه 200 میلیون دیگر هم می‌خواست PSG می‌داد

خاویر تباس، رئیس لالیگا، از یوفا خواسته جریمه های جدی تری برای پاری سن ژرمن اعمال کند.

امباپه 200 میلیون دیگر هم می‌خواست PSG می‌داد

به گزارش "ورزش سه"، این هفته خبری فاش شد که باشگاه پاری سن ژرمن با پرداخت 635 میلیون یورو در مدت سه سال به کیلیان امباپه، او را پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل کرده است. این اتفاق در حالی رخ داد که امباپه چند ماه قبل فاصله ای تا انتقال به رئال مادرید نداشت و حالا خاویر تباس مدعی شد پاری سن ژرمن با پرداخت این ارقام، قوانین فرپلی یوفا را زیر پا گذاشته است.

خاویر تباس گفت: "ما می دانستیم که پاری سن ژرمن برای حفظ امباپه باید پول زیادی بپردازد. اما با شناختی که از ناصر الخلیفی داریم، این ارقام برایش چندان زیاد به نظر نمی رسد. او برای رسیدن به اهدافش محدودیتی ندارد و پاری سن ژرمن و الخلیفی نشان داده اند که مشکل آنها پول نیست. در واقع اگر لازم بود، آنها 200 میلیون یورو دیگر هم به این بازیکن میدادند.

1752991

با این حال و بر اساس قوانین فعلی، پرداخت این هزینه ها برای پاری سن ژرمن غیرممکن است. در شش یا هفت فصل گذشته، آنها یک میلیارد یورو از دست داده اند و بدین ترتیب به نظر قوانین اکوسیستم فوتبال اروپا در این مورد رعایت نمی شود. چگونه باشگاه های دیگر می توانند چنین تیمی رقابت کنند؟ این پیچیده است.

من نمی توانم این مسئله را قبول کنم و به همین دلیل است که ما این کار را محکوم کرده ایم. قوانین باید موثرتر اعمال شود. یوفا پاری سن ژرمن را جریمه کرد، اما پرداخت 10 میلیون برای ناصر الخلیفی مانند نوشیدن یک فنجان قهوه است. مجازات ها باید بازدارنده بوده و روی تصمیمات بازیکنان نیز تاثیر بگذارند."

دیدگاه‌ها