کد خبر : 1850353 | 05 آبان 1401 ساعت 16:55 | 2.3K بازدید | 4 دیدگاه

آمار و ارقام مثبت تیمم باید ۲ رقمی شود؛

رحمتی: تمرکز و تلاش بازیکنانم قابل توجه است

سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند نمایش خوبی مقابل نساجی داشته باشند.

رحمتی: تمرکز و تلاش بازیکنانم قابل توجه است

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل نساجی مازندران ضمن عرض تسلیت به همه هموطنان بخاطر حادثه تلخ روز گذشته در شهر شیراز عنوان کرد: با نساجی، تیمی که کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد، مسابقه داریم. آنها در هفته‌های اخیر نشان دادند تغییر و تحول زیادی داشتند و نتایج خوبی به دست آوردند که همین مسائل موجب می‌شود فردا بازی دشواری پیش روی ما باشد.

او ادامه داد: در طول هفته سعی کردیم شرایط را به بازیکنان‌مان کاملا تشریح کنیم و توضیح بدهیم تا ذهنیت خوبی برای بازی با نساجی داشته باشند. خدا را شکر بازیکنان نیز در ۷-۶ بازی گذشته روند رو به رشدی داشتند و تمام تمرکزشان را روی موفقیت تیم گذاشته‌اند.

سرمربی تیم آلومینیوم اضافه کرد: خوشبختانه تا حدودی به شرایط مدنظر رسیده‌ایم و فردا نیز بازی خیلی خوبی می‌بینید. تیم خوبی داریم که سعی دارد فوتبال بازی کند و قطعا نمایش خوبی خواهید دید. آرزوی سلامتی برای مجموعه دو تیم دارم که امیدوارم به لطف خدا، انرژی مثبت هواداران و تلاش بازیکنان بتوانیم بازی فردا را به نفع خودمان تمام کنیم.

رحمتی در واکنش به اینکه تیمش در هفته‌های اخیر نمایش فنی و دفاعی خوبی داشته و توانسته هفت کلین‌شیت در این فصل ثبت کند، ابراز کرد: با ۷ هفته کلین‌شیت اتفاقی نیفتاده است؛ امروز هم به بازیکنان گفتم اگر توانستیم اعداد، ارقام و آمارها را دو رقمی کنیم و استمرار زیادی روی این مسئله داشته باشیم، می‌توان روی آن صحبت کرد ولی تمرکزی که بچه‌ها در هفته‌های اخیر گذاشتند، قابل توجه است.

1757060

او یادآور شد: ما در مسابقاتی که شکست خوردیم، روی تک موقعیت‌ها بازی را واگذار کردیم و جزئی‌ترین اشتباهات منجر به گلزنی حریفان می‌شد، اما سعی کردیم با تمرکز بیشتر کار کنیم و بچه‌ها روی لحظه لحظه بازی‌ها تمرکز کردند و تصویرسازی خوبی انجام دادند تا این روند خوب اتفاق بیفتد. امیدوارم تیم ما بتواند عملکردی در خور شان نام استان مرکزی و مجموعه ایرالکو داشته باشد.

دیدگاه‌ها