کد خبر : 1850365 | 05 آبان 1401 ساعت 18:04 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

در روز غیبت علیزاده و حضور همزمان دو هم پستی؛

گل‌گهر با ترکیب متفاوت مقابل فولاد خوزستان

امیر قلعه‌نویی ترکیب 11 نفره تیمش در مصاف با فولاد خوزستان را مشخص کرد.

گل‌گهر با ترکیب متفاوت مقابل فولاد خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، براین اساس نفرات زیر از ساعت 19 در ورزشگاه فولادی آره‌نای اهواز به مصاف شاگردان نکونام می‌روند که به شدت با توجه به نتایج مسابقات قبلی و باخت به نساجی در هفته دهم به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند: 
محسن فروزان – بهنام برزای، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، امیر جعفری، امین پورعلی، اریک بایناما، محمد خدابنده لو، مهدی تیکدری، رضا شکاری و استنلی کی روش.
همانطور که مشخص است امیر قلعه‌نویی در این مسابقه در خط دفاعی چهار نفره خود یک تغییر ایجاد کرده و بهنام برزای برخلاف بازی های گذشته در پست دفاع راست بازی خواهد کرد.
دیگر تغییرات مهم گل گهر در میانه میدان دیده‌ می‌شود؛ جایی که محرومیت علی علیزاده به دلیل چهار کارته شدن سبب شده تا اریک بایناما یک خط عقب بیاد و در کنار پورعلی و خدا بنده لو قرار بگیرد.
یک خط جلوتر شاهد تغییر مهم دیگر امیر قلعه‌نویی هستیم که از مهدی تیکدری سرعتی در پست وینگر راست استفاده کرده تا احتمالا در روز بازی تهاجمی‌تر فولاد خوزستان نسبت به روزهای گذشته بتواند از فضای پشت مدافعین تیم میزبان استفاده کند. در کنار تیکدری دو بازیکن دیگر کی روش و شکاری هستند که مثلث هجومی آبی پوشان سیرجانی را در هفته یازدهم و پایانی مسابقات پیش از جام جهانی تشکیل می دهند.

دیدگاه‌ها