کد خبر : 1850602 | 07 آبان 1401 ساعت 06:31 | 33.9K بازدید | 4 دیدگاه

331 + 966 دقیقه و تنها یک گل زده

این دو نفر شاید ربیعی را سکته دهند (عکس)

در شبی که حامد لک یک کلین‌شیت ارزشمند ثبت کرد، شاهد تداوم گل‌نزدن مهاجمان سرشناس مس رفسنجان بودیم.

این دو نفر شاید ربیعی را سکته دهند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که هر دو تیم کلی عنصر تهاجمی سرشناس در ترکیب و روی نیمکت داشتند. منشا و شیمبا به عنوان دو مهاجم میزبان که انتظار گلزنی از آنها بالا بود، بازهم توفیقی در این کار نداشتند. انگار که آنها همان مهاجمان لیگ بیست و یکم نیستند که در هر بازی بوی گل می‌دادند.

زمانی که محمد ربیعی، لوسیانو پریرا را به تیمش اضافه کرد، تصور نمی کرد که تا هفته یازدهم، مجموع گل‌های به ثمر رسیده شده توسط این بازیکن و مهاجم گلزن دو فصل قبلش یعنی گادوین منشا، عدد یک باشد. مهاجمان کهنه‌کار و چارچوب شناس مس در 11 هفته ابتدایی فصل، هیچ نشانی از زوجی که پتانسیل تشکیل آن را دارند، نداشتند و به همین خاطر همه را متعجب کرده‌اند.

1757501

شیمبا در بازی با سپاهان در هفته یازدهم در ترکیب اصلی حضور داشت و 88 دقیقه بازی کرد. او که از نظر بیشترین دقایق حضور در میدان (966 دقیقه) سومین بازیکن مس است، هنوز آن مهاجمی نشده که همین فصل پیش در خط حمله فولاد، هر لحظه امکان گلزنی او وجود داشت.

گادوین منشا، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر حتی آن یک گلِ شیمبا را هم تا اینجا به ثمر نرسانده و با صفر گل زده، فصلی غیرقابل تحمل را پشت سر می گذارد. او که طی دو فصل اخیر تا این جای کار، آمار گلزنی بسیار خوبی به جای گذاشته بود، در 331 دقیقه حضورش هیچ گلی برای مس به ثمر نرسانده است. منشا در بازی با سپاهان به عنوان بازیکن جایگزین به میدان آمد و نتوانست در 17 دقیقه زمانی که در اختیارش بود، کار خاصی انجام دهد.

1757502

دیدگاه‌ها