کد خبر : 1850756 | 07 آبان 1401 ساعت 19:10 | 16.9K بازدید | 32 دیدگاه

سفیدچغایی: دریبل زدن استقلالی‌ها کاری نداشت

بازیکن جوان هوادار می‌گوید بازی جلوی استقلال و به رخ کشیدن تکنیکش کار راحتی بوده است.

سفیدچغایی: دریبل زدن استقلالی‌ها کاری نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه دوم بازی هوادار و استقلال، ساکت الهامی بازیکن تکنیکی و ریز نقشی را به بازی فرستاد که در یک نیمه بارها بازیکنان استقلال را جا گذاشت و توانست قابلیت‌های خودش را به رخ بکشد. محسن سفید چغایی بازیکن تکنیکی هوادار در مورد بازی با استقلال گفت: نباید می باختیم. استقلال برتری آنچنانی نسبت به ما نداشت اما توانست بازی را ببرد و مبارکشان باشد.

او ادامه داد: افسوس این است که شرایط بازی طوری پیش رفت که آقا ساکت انالیز کرده بود ولی نتوانستیم استفاده کنیم. برای من بازی با استقلال خیلی راحت بود و کارم همین است که بازیکنان جلوی رویم را دریبل کنم چون هم تکنیک دارم و هم سرعت و باید از آن استفاده کنم. یک حامی خوب هم دارم به نام آقا ساکت که خیلی از نحوه بازی من حمایت می کند. واقعا مدیون این مربی هستم، یک فصل در بادران خوب بازی کردم و پیشنهاد زیادی داشتم و حتی پرسپولیس با من صحبت کرد اما در بازی آخر فصل رباطم پاره شد و دیگر کسی تماسی با من نداشت. تا اینکه آقا ساکت من را به هوادار آورد و به من فرصت داد تا اکنون توانستم در لیگ بازی کنم. اما این پایان کارم نیست و از من بیشتر می شنوید.

این بازیکن جوان در مورد تیم‌شان افزود: هوادار تیم خوبی است و مربی‌ای دارد که باید در طول دوران بازی حتما یکبار با او کار کنی. بازی با هوادار برای هر تیمی سخت است و تا پایان نتایج بهتری هم خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها