کد خبر : 1850861 | 08 آبان 1401 ساعت 11:40 | 38K بازدید | 7 دیدگاه

بدون ساق بند، جوراب و کفش: مورد عجیب پیکه!

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، شب گذشته در حالی مجبور شد وارد زمین شود که به هیچ وجه برای این کار آماده نبود.

بدون ساق بند، جوراب و کفش: مورد عجیب پیکه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگا در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها در حالی سه امتیاز ارزشمند این بازی حساس را به دست آوردند که تا دقایق پایانی بدون گل مساوی به کارشان با والنسیا ادامه می‌دادند اما روبرت لواندوفسکی موفق شد در وقت تلف شده این بازی گل پیروزی تیمش را وارد دروازه حریف کند تا شرایط را به سود تیمش تغییر دهد. 
بارسا در این بازی همچنین با مصدومیت ژول کنده روبرو شد. این مدافع فرانسوی در حالی که فرصت زیادی تا پایان بازی باقی نمانده بود مصدوم شد و شرایط ادامه حضور در زمین را نداشت و در نهایت نیز مجبور شد به تعویض تن بدهد. 
این بازیکن در دقیقه 74 جایش را به پیکه داد و نکته جالب و عجیبی که توجه بسیاری را در جریان این تعویض جلب کرد، این بود که این بازیکن به هیچ وجه آماده حضور در زمین بازی نبود.

1745630


در تصاویری که منتشر شد، مشخص بود که پیکه به دنبال چیزی می‌گردد که بعدها مشخص شد ساق بند و جوراب بوده است و سپس در باز کردن بند کفشش به مشکل خورد و حتی کار به جایی کشید که سرخیو بوسکتس نیز به کمکش آمد اما در نهایت با همان شرایط وارد زمین شد. 
ژاوی پس از پایان بازی در توضیح این اتفاق گفت:« او ساق بند و جورابش را گم کرده بود، گرم نکرده بود و قرار نبود وارد زمین شود. این اتفاقی اورژانسی بود.»
انتقادها از شرایط و عملکرد پیکه در چند هفته اخیر شدت گرفته و اتفاقات شب گذشته نیز باعث شد که بسیاری از هواداران بارسا بار دیگر از او انتقاد کنند.

 

دیدگاه‌ها