کد خبر : 1850867 | 08 آبان 1401 ساعت 11:54 | 4.1K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ قاطع مدیران یووه: آلگری در تورین می‌ماند

مدیران یوونتوس هیچ تصمیمی برای قطع همکاری با مکس آلگری، سرمربی این تیم، ندارند.

پاسخ قاطع مدیران یووه: آلگری در تورین می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس از ابتدای فصل تا به حال عملکرد پر فراز و نشیبی داشته و انتقادهای زیادی متوجه آلگری شده است. 
آنها این هفته موفق شدند برابر لچه به پیروزی برسند تا برای اولین بار در این فصل در سه بازی متوالی در لیگ ایتالیا برنده شده باشند. سه امتیاز این بازی برای آنها که حالا به نظر می‌رسد در لیگ به ثبات خوبی رسیده‌اند اهمیت بسیار زیادی داشت. 
با این حال، حذف بیانکونری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان با قبول شکست برابر بنفیکا در هفته گذشته باعث شد که موج خشم و ناراحتی از عملکرد مربی ایتالیایی یووه همچنان تا حد زیادی در بین هواداران این تیم وجود داشته باشد.
آنها حالا باید راهی لیگ اروپا شوند و با وجود این که بسیاری پاری سن ژرمن و یوونتوس را مدعی اصلی صعود از این گروه به مرحله یک هشتم می‌دانستند اما قبول چهار شکست در پنج بازی باعث شد که آماری فاجعه‌بار برای آنها رقم بخورد. 

1757871
هواداران یووه بارها در مواجهه با مدیران این باشگاه یا شبکه‌های اجتماعی خواهان برکناری آلگری شده بودند و در حالی که چند روز قبل شایعاتی در این باره به گوش می‌رسید اما به نظر می‌رسد که روند قابل قبول این تیم در لیگ ایتالیا در چند هفته اخیر شرایط را تغییر داده است. 
پاول ندود، قائم مقام یوونتوس در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« کونته در یوونتوس؟ نه ما موضع خودمان را تغییر ندایدم. ما کاملا به آلگری اطمینان داریم و بازیکنان هم همین‌طور هستند. طبیعی است که وقتی نتایج خوب نیست، شایعاتی درباره مربیان دیگر به گوش برسد.»

 

دیدگاه‌ها