کد خبر : 1850890 | 08 آبان 1401 ساعت 13:17 | 1.7K بازدید | 3 دیدگاه

تیم ملی کار سختی در جام جهانی پیش رو دارد

حدادی‌فر: ذوب می‌تواند بردهای پرگل را تکرار کند

مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی بازیکنان در جدال مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی است که این تیم قادر خواهد بود به روند برتری‌های خود در ادامه فصل نیز تداوم بخشد.

حدادی‌فر: ذوب می‌تواند بردهای پرگل را تکرار کند

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در آخرین دیدار خود پیش از تعطیلی لیگ موفق شد نفت مسجدسلیمان را با 5 گل شکست دهد تا بعد از مدت‌ها یک نمایش پرگل از خود به جای بگذارد. قاسم حدادی‌فر، بازیکن اسبق این باشگاه که اکنون به عنوان عضو کادرفنی مهدی تارتار در این تیم فعالیت دارد، در خصوص این دیدار و نمایش تیمش گفت: خدا را شکر زحمات کادرفنی و بچه ها بالاخره نتیجه داد و در یک بازی به دور از بدشانسی‌های همیشگی توپ‌هایمان وارد دروازه شد و به چیزی که مستحقش بودیم رسیدیم. تیم نفت مسجدسلیمان هم تیم محترمی است و اصلاً حریف آسانی برای ما نبود، فکر نکنید چون پرگل پیروز شدیم رقیب دست و پا بسته‌ای بودند. آنها هم برای این بازی برنامه داشتند ولی خب خدا را شکر روز ما بود و تمریناتی که داشتیم در زمین اجرا شد و نتیجه گرفتیم.

وی در مورد اینکه آیا تصور چنین برد پرگلی را داشتند یا نه، گفت: ما همیشه برای بردن به زمین می‌رویم و حتی مقابل تیم‌های مدعی هم چنین رویکردی داریم. برای این بازی هم انگیزه زیادی داشتیم چرا که دو بازی قبل در شرایطی که مستحق شکست نبودیم نتیجه را واگذار کردیم، این بازی آمده بودیم فقط به نیت سه امتیاز. چنین بازی پرگلی شاید کمی دور از انتظار بود ولی تیم ما همیشه برنامه‌های زیادی برای حمله دارد و برخلاف چیزی که جا افتاده میل هجومی بالایی داریم، در بازی‌هایی که گل نمی‌زدیم هم فرصت‌های زیادی داشتیم ولی این بار بچه‌ها با دقت بیشتری از موقعیت‌ها استفاده کردند.

1735022

مربی ذوب آهن در رابطه با اینکه بابت آمار پایین گل زده ذوب آهن از این تیم انتقاد می‌شد و حالا در یک بازی بیشتر از مجموع 10 بازی قبل گل زده‌اند هم این‌طور واکنش نشان داد: بله، همان‌طور که گفتم تیم ما درگیر بدشانسی و یک سری مسائل بود ولی همیشه برای برد و زدن گل وارد زمین می‌شویم. تمرینات خوبی برای استفاده از موقعیت‌ها داشتیم و رفته رفته این شرایط بهتر شد و خدا را شکر در این بازی نتیجه‌ای گرفتیم که از زیر این فشارها خارج شویم.

حدادی‌فر در مورد اینکه آیا بابت نتایج تیم تحت فشار بودند یا نه، گفت: از جانب مدیریت که تحت فشار نبودیم و مدیریت باشگاه همیشه حامی تیم و کادرفنی بودند ولی از جانب هواداران چرا، به هر حال ذوب آهن تیم بزرگی است و همیشه به حق انتظار از تیم ما بالاست؛ خوب است که از ما انتظار نتایج خوب دارند و امیدوارم از این به بعد نتایج خوبی کسب کنیم و هواداران هم راضی باشند.

وی در رابطه با اینکه آیا از این به بعد هم چنین نتایجی از ذوب آهن خواهیم دید یا این فقط یک جرقه بود، گفت: شک نکنید هدف ما این است که روند خوبی را که از این بازی شروع شد، ادامه دهیم و امیدوارم در فرصت تعطیلات به خوبی تیم را آماده ادامه بازی‌ها کنیم. اگر نقاط ضعفی هم هست با تمرین برطرف شود و تیم کامل‌تری را آماده ادامه رقابت‌ها کنیم تا نتایجی در خور نام ذوب آهن و هواداران این تیم کسب شود.

مربی ذوب آهن در رابطه با برنامه تیم در تعطیلات این‌طور توضیح داد: مدتی به بازیکنان استراحت می‌دهیم و بعد از آن طبق برنامه‌ریزی انجام شده تمرینات را برگزار می‌کنیم. بعید می‌دانم اردویی داشته باشیم ولی تمرینات به شکل منظم انجام خواهد شد.

حدادی‌فر در پایان در مورد وضعیت تیم ملی  در جام جهانی نیز گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد ولی معتقدم کار ما در قطر سخت خواهد بود، همان‌طور که ما زحمت کشیدیم و تدارکات دیدیم تیم‌های دیگر هم بیکار نبودند و برای همین کار سختی پیش رو داریم. امیدوارم بچه ها عملکرد خوبی داشته باشند و دل مردم ایران شاد شود.

دیدگاه‌ها