کد خبر : 1850983 | 08 آبان 1401 ساعت 20:59 | 45.9K بازدید | 26 دیدگاه

اخراج کروس بعد از 740 بازی: او هم کارت قرمز را دید

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در وقتهای اضافه آخر بازی دیدار تیمش با خیرونا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

اخراج کروس بعد از 740 بازی: او هم کارت قرمز را دید

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس تا امشب بعد از انجام 740 بازی حتی یک بار هم اخراج نشده بود تا از این نظر آماری خارق‌العاده به نام خودش ثبت کند. اما این روند بالاخره در وقتهای اضافه دیدار امشب رئال مقابل خیرونا به پایان رسید تا کروس هم در دوران فوتبال حرفه‌ای خود برای اولین بار طعم اخراج شدن در جریان یک بازی را بچشد. 

تونی کروس در دقیقه 90+1 بازی دو تیم که با نتیجه تساوی 1-1 ادامه داشت دومین کارت زرد خود در این مسابقه را دریافت کرد و با کارت قرمز داور مواجه شد.

1758200

ستاره آلمانی رئال مادرید اولین کارت زرد خود را در دقیقه 55 از داور دریافت کرد. کروس با بی‌احتیاطی روی یان کوتو، وینگر برزیلی خیرونا، مرتکب خطایی بی‌مورد شد تا از داور کارت زرد دریافت کند. این کارت زرد در حالی به او نشان داده شده بود که بازی با تساوی بدون گل ادامه داشت.

در دقیقه 90+1 بازیکنان خیرونا روی یک توپ‌ربایی از رئالی‌ها در حال سازمان دادن ضدحمله بودند که کروس با سرنگون کردن بازیکن حریف مانع ادامه حرکت آنها شد و داور تشخیص داد این خطای او مستحق یک کارت زرد است. به این شکل بود که کروس بعد از 740 بازی در لالیگا سرانجام اخراج را در این لیگ تجربه کرد.

دیدگاه‌ها