کد خبر : 1851129 | 09 آبان 1401 ساعت 17:35 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

شمس آذر ۲ استقلال خوزستان ۱

لیگ یک / ستاره‌ای به نام رحمان جی

شاگردان سعید دقیقی موفق شدند در هفته یازدهم رکورد صد درصد پیروزی خود را در استادیوم سردار آزادگان حفظ کنند.

لیگ یک / ستاره‌ای به نام رحمان جی

به گزارش “ورزش سه”، اولین شکست استقلال خوزستان در فصل جدید در جدال مقابل تیم مدعی شمس آذر شکل گرفت.

شاگردان پورموسوی که در هفته گذشته مقابل ون پارس اصفهان از شکست گریخته بودند، اینبار نتوانستند این اتفاق را در جدال با تیم سعید دقیقی تکرار کنند و با نتیجه ۲-۱ شکست خوردند. در نیمه اول این بازی ابتدا رحمان جعفری موفق شد شمس آذر را از روی یک ضربه ایستگاهی پیش بیندازد اما جواد آقایی که هفته گذشته تعویض طلایی پورموسوی لقب گرفته بود، اینبار در حضور فیکس خود گل تساوی تیمش را رقم زد.

در نیمه دوم این بازی که در هوای سرد و بارانی قزوین برگزار می‌شد، دو تیم بازی پایاپایی را در دقایق ابتدایی دنبال کردند اما در ادامه شمس آذر که در خانه از حمایت حدود ۲۰۰ هوادار خود بهره می‌برد با افزایش حملات روی دروازه حریف توسط رحمان جعفری ستاره این بازی به گل دوم و برتری خود دست یافت.

1758485

پورموسوی که به دنبال تداوم شکست ناپذیری تیم خود بود با چند تعویض به دنبال تهاجمی تر کردن این تیم و فرار از باخت بود و دو موقعیت مناسب نیز توانست بعد از گل حریف شکل دهد که فرصت سوزی و خودخواهی بازیکنان این تیم مانع از این اتفاق شد.

در نهایت شمس آذر که پیش از این سایپا، پارس جنوبی، خوشه طلایی، شهرداری همدان و شهرداری آستارا را در خانه شکست داده بود،  به ششمین برد خانگی دست یافت تا در قزوین تیمی خطرناک برای رقبا نشان دهد.

استقلال خوزستان هفته آتی در خانه برابر چوکا تالش قرار خواهد گرفت و شمس آذر به اصفهان می‌رود و مقابل ون پارس به میدان می‌رود.

عکسها:وحید رشوند

دیدگاه‌ها